تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rashadoors98 Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/30 01:47:06 ب.ظ
rashadoors98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

این مدل درب ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه می باشند. مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته و طرح های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است .به این مدل از درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه هم می گویند. با توجه به اینکه طرح های تولید شده در این نوع درب ها معمولا بسیار متنوع و سازگار با همه ی سلیقه ها است و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با دربهای دیگر ندارند ولی از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه مدل درب ضد سرقت هستند طرفداران خاص و ویژه ای دارند و معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند .

جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید .
قیمت درب ضد سرقت راشا درز
درب ضد آب ( درب abs) برای استفاده به عنوان درب سرویس بهداشتی و حمام طراحی و تولید می شود. این درب ها دارا قابلیت ضد آب بوده و به همین دلیل در مقابل پوسیدگی بسیار مقاوم هستند.در گذشته از درب های معمولی برای سرویس بهداشتی استفاده می کردند ولی این روزها درب ای بی اس جایگزین بسیار مناسبی برای درب های ساده است و دیگر به راحتی آب داخل این درب ها نفوذ نخواهد کرد و دچار فرسایش نخواهند شد.برای خرید از فروشگاه و یا خرید اینترنتی درب ضد آب با فروشگاه راشا درز تماس بگیرید.
نکات مهم هنگام نصب درب ضد سرقت:
ابتدا سایز درب ضدسرقت خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم کرده. فریم به دو صورت قوطی ۸۰*۴۰ یا ۱۰۰*۴۰ ساخته می شود. سایز فریم درب باید یک سانت بیشتراز سایز درب، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد فریم به سمت راه پله باید نصب شود و هر ۴ سانت قوطی دیده شود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار را برش داد.
جلوی درب ها همیشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب است اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوی درب باید ۲۱۳*۱۱۰ باشد.
در پروژه نصب درب ضد سرقت در ساختمان هایی که برای نوسازی به کار گرفته می شود شما در صورتی که فریم به کار گرفته شده دارای مقاومت کافی باشد نیاز به جایگزینی فریم ندارید اما اگر فریم مناسب نباشد و دارای سایز استانداری نباشد مجبور هستید فریم را با یک فریم مناسب و اندازه ثابت جایگزین نمایید .

منبع:
راسان درب
درب امن

ویرایش بوسیله کاربر 1400/01/30 01:50:51 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت