تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tileceram Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/25 02:47:47 ب.ظ
tileceram

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14

ceram1
کاشی و سرامیک
صبا کاشی
کاشی­‌‌ها شامل دو نوع کاشی دیواری و کاشی کف می‌شوند. کاشی دیواری همانطور که از نامش پیداست برای طراحی دیوارها کاربرد داشته و دارای مقاومت بالا و در برخی موارد قدرت جذب آب بالایی است. اما کاشی کف همان جنسی است که در بازار از آن

به اصطلاح با نام سرامیک یاد می‌شود. هرچند که سرامیک در توضیح علمی‌اش ماده دیگری بوده و انواع مختلف دیگر و البته برخی کاربردهای دیگری دارد.
کاشی سمنان
اما کاشی کفی یا همان سرامیک معروف در بازار مصالح ساختمانی معمولا لعاب داشته و لعاب آن هم غالبا براق است هرچند که انواع دیگری از لعاب‌ها هم در بازار به وفور یافت می‌شوند.
کاشی پارکینگ
اما تفاوت کاشی و سرامیک در این نکته خلاصه می‌­‌شود که سرامیک معمولا استحکام بالاتری داشته و به همین دلیل در کف به کار برده می­‌شود اما کاشی به دلیل ظرافت بالاتر و وزن کم­‌تر در طراحی دیوار کاربرد بیشتری دارد.
موزائیک و انواع آن
کارخانه کاشی تکسرام یزد
اما نوع دیگری از این دسته مصالح نیز وجود دارد که حتما بارها نامش را شنیده‌اید یا به کار برده‌اید. این نوع مصالح که موزائیک نامیده می‌‌شود نوعی کف‌پوش متراکم است که به نوعی بتن پرس شده است و در ساختش هم از موادی چون ماسه، سیمان، سنگ دانه،

پودر سنگ و البته آب استفاده می‌شود. برای ساخت سطح موزائیک‌ها نیز علاوه بر این مواد در برخی موارد از مواد رنگی هم استفاده می‌شود.
لیست قیمت سرامیک پالرمو

موزائیک‌ها بیشتر در ساخت و طراحی کف حیاط‌ها دیده می‌شوند و امروزه دیگر برای طراحی کف خانه و سرویس بهداشتی یا آشپزخانه از موزائیک استفاده نمی‌شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.084 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت