تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

trucks-car Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/04 03:23:47 ب.ظ
trucks-car

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

مینی بوس شیلر که چند وقتی است تولید و به بازار عرضه شده است، خودرویی کاملا داخلی و حاصل دانش و تخصص مهندسان ایرانی است. مینی بوس و کامیونت شیلر در واقع خودرویی کاملا داخلی و محصول شرکت بهمن دیزل می‌باشد.
شرکت بهمن دیزل به عنوان یک برند معتبر در کشور شناخته شده است و در چند سال اخیر به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در کشور به شمار می‌رود. از اینرو قرار گرفتن نام برند بهمن دیزل در کنار برند شیلر به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شود و موجب جلب اعتماد مشتریان شده است.
مینی‌بوس شیلر را می‌توان نمونه مشابه مینی بوس سحر معرفی کرد که تنها پلتفرم آن تغییر کرده است. مینی بوس شیلر در تمامی زمینه‌ها اعم از بدنه خودرو، سیستم تعلیق، رینگ، تایر، سیستم تهویه مطبوع و… کاملا داخلی سازی شده است. از اینرو با توجه به این عوامل کاملا با شرایط اقلیمی کشور سازگاری دارد و توانسته مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.
مینی‌بوس شیلر با استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5 دارای 18 صندلی با پشتی‌های بلند و تاشو است که امکان افزایش و تغییر در چیدمان این صندلی‌ها متناسب با نیاز مشتری وجود دارد.
از دیگر ویژگی‌های مینی بوس بهمن دیزل می‌توان به موتور Cummins، ترمزهای تمام بادی، چهار چرخ دیسکی، ترمز ABS، درب مسافر با مکانیزم برقی و… اشاره کرد.
به همین دلیل می‌توان گفت که مینی‌بوس شیلر جایگزینی مناسب برای ناوگان فرسوده حمل و نقل کشور می‌باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.072 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت