تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

daredu Offline
#1 ارسال شده : 1399/11/30 01:23:49 ب.ظ
daredu

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

بازاریابی دیجیتال به همه انواع تلاش های بازاریابی آنلاین اشاره می شود. بازاریابی همیشه ارتباط با مخاطب در زمان و مکان مناسب بوده است. در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، به این معنی است که شما باید بتوانید به صورت آنلاین با مشتریان و همکاران خود ملاقات کنید.

انواع کمپین های بازاریابی دیجیتال بازاریابی موتور جستجو (SEM) که معمولاً در Google AdWords و Bing Ads استفاده می شود، این امکان را به شما می دهد. بازاریابان موتور جستجو با هدف تکمیل یک اقدام، ترافیک را به صفحات ویژه اختصاصی با نوشتن تبلیغات موثر هدایت می کنند.

Google AdWords ،(Google Ads) ،Google Analytics رایج ترین ابزار برای آموزش بازاریابان دیجیتالی است که می توانند از آن برای تبلیغات جستجو و نمایش استفاده کنند. این شکل از بازاریابی با نام PPC نیز شناخته می شود که مخفف pay-per-click است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از شاخه های اصلی است که بازاریابی دیجیتال با استفاده از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn وغیره بیشتر روی آن تمرکز می کند. این پلتفرمی است که مستقیم ترین، سریع ترین و گسترده ترین ارتباط را بین برند و مصرف کنندگان آن فراهم می کند.

ایمیل مارکتینگ شکل دیگری از بازاریابی دیجیتال است، اما این روش بسیار مستقیم تر از سایر اشکال است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. چندین دهه است که ایمیل وجود دارد و هنوز هم، مردم حداقل چند بار در روز ایمیل های خود را چک می کنند.

این روش آموزش بازاریابی دیجیتال، مستقیم ترین راه برای دستیابی به مشتری است و با استفاده از فناوری و مهارت های مناسب تجزیه و تحلیل داده ها، حتی پس از ارسال ایمیل می تواند انواع مشارکت مشتری را تجزیه و تحلیل کند.

بازاریابی محتوا شامل ایجاد و ترویج اطلاعاتی است که لزوماً ارتباط مستقیمی با ارتقای برند ندارد، اما هدف آن ایجاد علاقه به محصولات و خدمات و موارد مرتبط با صنعت است. داشتن یک استراتژی محتوای قوی که به کانال های اضافی بازاریابی اینترنتی و برنامه کلی بازاریابی متصل باشد، می تواند در معرض دید آنلاین نام تجاری شما باشد.

بازاریابی وابسته مربوط به همکاری با وب سایت های شخص ثالث برای کمک به ارتقای نام تجاری شما است. اگر وب سایتی بتواند به سایت شما مراجعه کند و بازدیدکننده اقدام مطلوبی را انجام دهد، شما به وب سایت کمیسیون پرداخت می کنید.

بازاریابی وابسته یک روش عالی برای کار با اینفلوئنسرها برای ارتقای نام تجاری و هدایت آگاهی به محصول شماست.

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO فرآیند تقویت محتوا، تنظیمات فنی و دسترسی کلی وب سایت شما به طوری که وب سایت نام تجاری شما در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر شود. هدف این است که مشتریان خود را هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط به وب سایت خود جذب کنید.

بازاریابی ورودی با وبلاگ نویسی موثر یک استراتژی مشترک برای آموزش بازاریابی دیجیتال در کانال بازاریابی است. مطالعات بازاریابی موبایل نشان می دهد که مردم ۴۲ درصد از زمان بیدار بودنشان به تلفن های همراه خود نگاه می کنند، نه تنها این، تلفن های همراه بیشترین بررسی را در دستگاه های کل دنیا دارند.

توانایی موفقیت در بازاریابی موبایل هدف بزرگی است که هر برندی برای رسیدن به آن تلاش می کند.

آموزش بازاریابی دیجیتال دانشگاه کرتین بازاریابی در دنیای دیجیتال را ارائه می دهد، یک برنامه MicroMasters که مفاهیم اصلی و مهارت های عملی برای ایجاد حرفه ای در بازاریابی در عصر دیجیتال را به شما می آموزد.

شما درگیر حل مسئله و تفکر تحلیلی خواهید شد و در این زمینه تخصص کسب خواهید کرد: بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال، تعامل برند دیجیتال، مدیریت شهرت برند دیجیتال و ... دوره ها و برنامه های آنلاین بازاریابی دیجیتال فقط تبلیغات نیست، بلکه دستیابی به مشتری های درست، در زمان مناسب و با اطلاعات صحیح را شامل می شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.595 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت