تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

daredu Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/13 01:20:29 ب.ظ
daredu

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

سوال بسیاری از افراد این است که بدانند به طور متوسط، یادگیری طراحی سایت به چند وقت زمان نیاز دارد؟ اگر فرض بگیریم که شما هیچ دانش و تجربه قبلی در این زمینه ندارید، زمان یادگیری طراحی سایت چیزی حدود پنج تا شش ماه خواهد برد. این در شرایطی است که شما روزی حداقل چند ساعت را به مطالعه و تمرین برای طراحی سایت و توسعه وب اختصاص دهید.

البته استعداد افراد و روش های آموزشی که هر فرد استفاده می کند منحصر به فرد است. در نتیجه نمی شود برای همه یک نسخه یکسان پیچید و انتظار داشت همه در یک مدت زمان مشابه به طراحی سایت مسلط شوند. برای برخی از افراد همین پنج شش ماه کافی است اما برای عده ای دیگر شاید نزدیک به یک سال زمان ببرد. استفاده از منابع معتبر و استاندارد و حفظ پشتکار در حین یادگیری می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بهترین راه برای یادگیری طراحی سایت چیست؟
چندین راه و منبع برای کسب دانش طراحی وب سایت وجود دارد. این راه ها هم شامل کلاس های آنلاین می شوند و هم کلاس های حضوری. در ادامه رایج ترین روش های آموزش طراحی سایت را معرفی می کنیم:

دانشگاه
می شود گفت رایج ترین روش برای یادگیری طراحی سایت و توسعه وب تحصیل در رشته مرتبط با آن در دانشگاه است. البته همانطور که گفته شد شما برای یادگیری طراحی سایت و مسلط شدن بر آن، به چهار سال زمان نیاز نخواهید داشت. اما در دانشگاه شما علاوه بر طراحی سایت، با مفاهیم و موضوعات مرتبط نیز آشنا می شوید. در نتیجه افق دید وسیعی از توسعه وب به عنوان یک دانش پهناور خواهید داشت. همچنین داشتن مدرک تحصیلی مرتبط به شما کمک خواهد کرد تا در پیدا کردن شغل در زمینه طراحی سایت شانس بیشتری داشته باشید.

دوره های آموزشی آنلاین طراحی سایت
امروزه منابع زیادی برای یادگیری طراحی سایت وجود دارند که می توانند برای تسلط به این مهارت کافی باشند. حتی بعضی از این منابع کاملا رایگان هستند مانند دوره های آموزشی آنلاین در سایت هایی مانند FreeCodeCamp, Coursera, و Codeacademy که از سایت های شناخته شده در جهان به شمار می روند.

سایت های دیگری نیز مانند Udemy, Team Treehouse, و Lynda وجود دارند که برای شرکت در دوره های آموزشی آن ها باید پول بپردازید. بعضی از این سایت ها بعد از تکمیل دوره های آموزش به شما مدرک نیز ارائه می دهند.

اگر به دنبال منابع فارسی زبان هستید، دوره های آموزشی آنلاین مجموعه دارکوب یکی از بهترین منابع برای یادگیری طراحی سایت به شمار می روند. در این دوره ها شما با تمام زبان های رایج برنامه نویسی آشنا خواهید شد و می توانید تا سطح حرفه ای آن ها را یاد بگیرید. ضمن آن که علاوه بر طراحی سایت، در مجموعه دارکوب شما با مفاهیم سئو و دیجیتال مارکتینگ نیز آشنا خواهید شد و می توانید در کلاس های آموزشی آن شرکت کنید.

بوت کمپ های برنامه نویسی
بوت کمپ های برنامه نویسی به عنوان روشی جایگزین برای تحصیلات عالی سنتی شناخته می شوند. این برنامه های آموزشی به شما هر چیزی را که برای کار کردن به عنوان برنامه نویس و طراح سایت لازم است بدانید آموزش می دهند. بعضی از این برنامه‌ ها به شش ماه زمان یا کمتر نیاز دارند تا آن ها را تکمیل کنید.

بوت کمپ ها به شما آموزش می دهد که چگونه یک توسعه دهنده وب حرفه ای شوید. همچنین بعضی از آن ها با امکانات و مزایای جانبی نیز همراه هستند. به عنوان مثال بعضی از بهترین بوت کمپ های موجود علاوه بر آموزش، یک مشاور و راهنما نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهند. همچنین بعضی از بوت کمپ ها با شرط استخدام همراه هستند که یعنی بعد از تکمیل دوره آموزشی بلافاصله استخدام خواهید شد.

مراحل یادگیری طراحی سایت
برای این که یک طراح و توسعه دهنده موفق وب شوید، قبل از هر چیز لازم است تا مفاهیم بنیادی و اساسی ساخت و طراحی سایت را یاد بگیرید. جنبه هایی از توسعه وب هستند که هر کسی که در این زمینه فعالیت می کند باید با آن ها آشنا باشد و تسلط کافی روی آن ها داشته باشد. این جنبه ها عبارت هستند از برنامه نویسی، طراحی و ساختار سایت. در ادامه راهنمای قدم به قدم توسعه وب را توضیح داده ایم.

برای شروع کار، باید روی نام گذاری ها و اصطلاحات مربوط به توسعه وب مسلط شوید. شما باید یاد بگیرید که فرق بین توسعه وب فرانت اند، بک اند و فول استک چیست. بدانید که صفحات استاتیک و داینامیک به چه صفحاتی می گویند.

باید درک کنید که صفحات وب چگونه طراحی و ساخته می شوند. همچنین خوب است که به مفاهیم پیچیده طراحی سایت نیز سرک بکشید و با آن ها آشنا شوید. نگاه کردن از دریچه نگاه یک طراح سایت حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر پیشرفت کنید و یاد بگیرید.

همچنین یادگیری مفاهیم ابتدایی و مقدماتی سئو یک ابزار هوشمندانه برای شما به حساب می رود. مطمئن شوید که در جریان آخرین تغییرات در زمینه طراحی سایت قرار می گیرید و با فناوری ها و نظریات جدید در این زمینه آشنا هستید. مسلط شدن به همه این اصول مقدماتی و ابتدایی کمی زمان می برد (حدود دو هفته) و شاید بخش کسل کننده یادگیری طراحی سایت به حساب آید، اما شک نکنید که با این کار یک پایه قوی و محکم برای خود ایجاد می کنید و می توانید قدم های بعدی را با شناخت بیشتر و مطمئن تر بردارید‌.
تبلیغات
raha123 Offline
#2 ارسال شده : 1399/11/15 05:59:38 ب.ظ
raha123

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
زن
مکان: ایران

یهترین زمان برای یادگیری طراحی سایت باید زمانی باشد که شما به سیستم کامپیوتر کاملا مسلط هستید و این زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما تمرین زیادی داشته باشید.
mohsenn Offline
#3 ارسال شده : 1399/11/21 01:36:17 ق.ظ
mohsenn

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

دقیقا اولین زمانی که من یاد گرفتم شروع به طراحی پی اس دی سایت خرید PlayStation 5 شدم
انصافا قابل قبول بود
anasalimi Offline
#4 ارسال شده : 1400/02/04 12:33:43 ق.ظ
anasalimi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

اگه می خواید از طراحی سایت درامد داشته باشید بنظرم سئو رو هم کنارش یاد بگیرید کهاز طراحی سایت هم مهمتره
mrjunes Offline
#5 ارسال شده : 1400/05/24 11:49:10 ق.ظ
mrjunes

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

مطلب جالبی درمورد طراحی سایت بود
ممنون
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.204 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت