تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/09 10:09:11 ق.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

پژو 2008 یک کراس اوور جذاب شهری است که برخلاف نامش از سال 2013 وارد بازار شد. در سال‌های بعدی تغییراتی در ظاهر آن صورت گرفت اما ویژگی‌های اصلی خودرو حفظ شدند. پژو 2008 از سال 1396 توسط شرکت ایران‌خودرو در داخل کشور مونتاژ شد و به دست خریداران خودروهای کراس اور می‌رسید، خریدارانی که از خرید یک کراس اور مقرون به صرفه و با اصالت فرانسوی سرخوش بودند. اما این فرصت ویژه برای خریداران ایرانی دوام زیادی نداشت و با اعمال تحریم‌های تازه، شرکت پژو همکاری خود را با ایران خودرو قطع کرد و باید این خودرو را در بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم پیدا کنید.

مشخصات فنی پژو 2008

هنگامی که صحبت از خودروهای ساخت شرکت پژو می‌شود باید بدانید که با فناوری‌های نوین در ساخت بدنه و تجهیزات خودرو مواجه هستیم. شرکت پژو در طول دو قرن گذشته همواره در به کار بردن فناوری‌های پیشرفته و به روز در خودروهایش پیشرو بوده است. از سوی دیگر، بهتر است بدانید که این شرکت جزو معدود شرکت‌هایی است که هنوز سهامداران اصلی آن، فرزندان و وارثان بنیان‌گذار اصلی شرکت هستند که بیش از دو قرن پیش این کمپانی را پایه‌گذاری کرد. بنابراین به نظر می‌رسد همراه با اصالت خانوادگی، اصالت ویژه‌ای نیز در بین نسل‌های مختلف خودروهای پژو دست به دست شده است که قابل تحسین است.

اصالت و نوآوری که در مورد آن صحبت کردیم، در ساخت پیشرانش خودروی پژو 2008 به خوبی مشهود است. پیشرانش پر قدرت این خودرو، دارای یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ است که می‌تواند 163 اسب بخار قدرت تولید کند. میزان گشتاور خروجی موتور آن نیز 240 نیوتن متر است. محور محرکه خودرو از نوع دیفرانسیل جلو است و با کمک یک گیربکس با کیفیت از نوع EAT6 گشتاور موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. این گیربکس از نوع 6 سرعته و اتوماتیک است.

این کراس اوور خوش ساخت، مصرف سوخت بسیار اندکی دارد. به طوری که در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی، تنها 6 لیتر بنزین مصرف می‌کند. بنابراین، بر خلاف ظاهر حجیم و عضلانی، خودرویی مقرون به صرفه و دوست دار محیط زیست است. به طور کلی، موتور این خودرو به خوبی انتظارات را برآورده کرده و شما را از عملکرد خود ناامید نخواهد کرد.

طراحی بدنه پژو 2008 به چه شکل است؟

بدنه پژو 2008 به هیچ خودرو دیگری شباهت ندارد. چراغ‌های آن کشیده هستند اما نه به قدری که خشمگین به نظر برسند؛ کاملاً برعکس، چشم‌های این خودرو در عین زیبایی، به نظر می‌رسند که عزمی جزم برای تسخیر جاده‌ها دارند. خطوط کرومی دور جلو پنجره و خطوط منحنی روی کاپوت همگی با هم هارمونی مناسبی ایجاد کرده‌اند تا این خودرو، چهره‌ای نوین و مصمم داشته باشد.



طراحی داخل کابین

طراحی ظاهری داخل کابین خودرو از همان نوآوری‌های همیشگی شرکت پژو بی‌نصیب نمانده است. طراحی داشبورد و کنسول میانی با خطوط کرومی که در همه‌جا دیده می‌شوند، حسی از لوکس بودن و در عین حال انعطاف‌پذیری و راحتی را در بیننده القا می‌کنند. صندلی‌های جلویی کاملاً راحت هستند و بر خلاف صندلی‌های عقب، فضای کافی برای سرنشینان بلندبالا دارند! از طرف دیگر، متریال به کار رفته در ساخت داشبورد و بخش داخلی درب‌ها کاملاً با کیفیت و دلپذیر است. به طوری که برخلاف کراس اورهای اقتصادی چینی، حس ارزانی و بی‌کیفیت بودن را القا نمی‌کنند.
روکش صندلی‌ها نیز با آن که از پارچه است، کیفیت بالایی دارد و شما را راضی نگه می‌دارد. اما به جز طراحی ظاهری زیبا و کیفیت مناسب در ساخت داخل کابین، امکانات رفاهی چشمگیری در داخل خودرو وجود ندارد. فرمان برقی، نمایشگر 7 اینچی لمسی، آینه‌های کناری برقی، اتولایت، گرمکن آینه‌ها و دیلایت از امکانات محدودی هستند که در این خودرو تعبیه شده‌اند.

ایمنی پژو 2008

پژو 2008 در آزمون‌های ایمنی موسسه استاندارد و ایمنی اروپا شرکت کرده است و موفق شده نشان 5 ستاره ایمنی را در کارنامه خود ثبت کند. این خودرو به کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل لغزش، ترمز ضد قفل، 6 عدد کیسه هوایی و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده مجهز است. بنابراین سرنشینان علاوه بر یک سواری نرم و راحت، سطح بالایی از ایمنی و اطمینان را تجربه می‌کنند که در کمتر خودروی داخلی می‌توان آن را پیدا کرد. این خودرو همچنین به حسگر پارک عقب و یک حسگر هشداردهنده برای فشار باد تایرها مجهز است تا لیست امکانات ایمنی آن به خوبی تکمیل شده باشد. با این تفاسیر کاملاً مشخص است که طراحان فرانسوی ترجیح داده‌اند که از امکانات رفاهی خودرو کم کرده و به امکانات ایمنی آن بیفزایند تا پژو 2008 علاوه بر یک خودروی زیبا، ایمن و مطمئن نیز باشد.

ادامه مطلب
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.414 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت