تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/22 11:04:02 ق.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

با جدی نگرفتن اولین نشانه های نجومی شدن قیمت خودرو در سال 98، امروز به مرحله ای رسیدیم که افزایش مداوم قیمت خودرو امری عادی است.
راه اندازی کمپین نخریدن خودرو داخلی هم با حمایت و سیاست گذاری های دولت به نفع خودروسازان، محکوم به شکست شد و روند افزایش قیمت همچنان ادامه دارد.
در میان این افزایش قیمت ها، محصولات ایران خودرو، تغییرات محسوس و قابل توجهی را تجربه کردند:

ویتارا ایران خودرو مدل 98، پیشتاز در افزایش قیمت

ویتارا به دلیل عملکرد خوب در مسیرهای ناهموار، مورد توجه بسیاری از خودرو دوستان قرار گرفت. در سال 1385، ایران خودرو مدل ایرانی شده ی آن را روانه بازار کرد که با وجود نارضایتی ها از عملکرد آن در ناهمواری ها، همچنان مورد توجه بود. با در نظر گرفتن عملکرد فنی نه چندان جالب این خودرو،ویتارا در میان سایر محصولات ایران خودرو در زمینه افزایش قیمت، توانسته از دوستان و رقیبان جلو بزند! افزایش قیمت 235 میلیون تومانی در بازه زمانی تیر تا مهر امسال، باعث شوکه شدن همگان شد؛ به طوری که قیمت آن در مهر امسال، به 860 میلیون تومان رسید!

پژو 207 اتوماتیک مدل 99، پرطرفدار و جنجالی

این خودرو طرفداران زیادی دارد و به تغییراتی جزئی نسبت به پژو 206 و با قیمتی بیشتر در بازار خرید و فروش می شود. در این خودرو، دنده با تاخیر عوض می شود و در مسیرهای پر پیچ و خم و کوهستانی، راننده را با مشکلاتی مواجه می کند. طرفداران این محصول با وجود این مشکلات، با افزایش قیمت 90 میلیونی از ابتدای مهر با قیمت 340 میلیون تومان این خودرو را خریداری کنند.

پژو 2008 مدل 98، کمیاب و محبوب

در سال 1396 مونتاژ این خودرو، با همکاری بین پژو و ایران خودرو در ایران آغاز شد ولی به دلیل تحریم های جدید، تولید آن در ایران به حالت تعویق درآمد. به همین دلیل از این خودرو در بازار کم موجود است و در بازار ناپایدار داخلی، با افزایش قیمت همراه است؛ به طوری که بعد از ویتارا، افزایش قیمت 170 میلیون تومانی را تجربه کرد و در مهر 99، با قیمت 740 میلیون تومان نیز در بازار به فروش می رسد.

ادامه این متن درباره میزان افزایش قیمت ایران خودرو را در اینجا بخوانید.
تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1399/08/25 10:21:34 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

قیمت 206 هم از اینی که هست بالاتر میره؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت