تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

trucks-car Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/06 05:45:28 ب.ظ
trucks-car

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

کشنده T7H سیتراک جدیدترین کشنده چینی موجود در بازار است که به تازگی وارد بازار خودروهای سنگین شده است. این کشنده چینی تازه وارد با ویژگی‌های متفاوتی که دارد، انتظار می‌رود در مدتی کوتاه طرفدارن بسیاری را به خود جذب نماید و گوی رقابت را از رقبای قدرتمند خود برباید.

معرفی برند سیتراک
برند سیتراک را می‌توان در واقع هلدینگی معرفی کرد که زیرمجموعه شرکت سینوتراک و مان می‌باشد. شرکت مان آلمانی در سال 2009 در راستای توسعه صنعت حمل و نقل چین، 25 درصد از سهام بزرگترین خودروساز چینی، شرکت سینوتراک را خریداری نمود. حاصل این همکاری را می‌توان تولید کشنده ‌ C7H سیتراک و کشنده T7H سیتراک دانست.

این کشنده‌های جدید چینی با ظاهری شبیه کشنده‌های هوو و تکنولوژی کشنده‌های MAN سری TGA، محصولی منحصر بفرد و متفاوت از محصولات موجود در بازار هستند. همچنین لازم به ذکر است کشنده‌های سیتراک با ایمنی و قدرت بالا، قیمت مناسب و برخورداری از استانداردهای اروپایی مناسب‌ترین گزینه برای مسیرهای شهری و بین شهری بشمار می‌روند.

بررسی مشخصات فنی کشنده T7H سیتراک

ویژگی‌های بسیاری در کشنده T7H سیتراک موجب محبوبیت آن شده‌اند اما در وهله اول می‌توان به موتور قدرتمند بکار رفته در آن از نوع MC11 یا D20 MAN اشاره کرد که 2100 نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کند و با برخورداری از تکنولوژی‌های برتر دنیا، قادر است مسافتی حدود 1.500.000 کیلومتر بیماید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.320 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت