تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/03 10:24:32 ق.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

سیستم ایمنی و ترمز چانگان

چانگان cs35 که در بازار ایران بیشتر با همان نام چانگان آن را می‌شناسند، آپشن‌های مختلفی را در بخش ایمنی خودرو ارائه داده است. در این بخش وجود ترمز کمکی را می‌توان یکی از مهم‌ترین آپشن‌هی این محصول چینی دانست. این ترمز نقش مهمی در ایمنی سرنشینان دارد. در حال حاضر بسیاری از خودروهای داخلی و حتی خارجی فاقد این آپشن هستند.

چانگان از دو سیستم ترمز ABS و همچنین EBD بهره می‌گیرد که هر کدام کارکرد خاص خود را دارند. سیستم ABS در واقع همان سیستم ترمز بدون قفل محسوب شده و سیستم EBD نیز به نوعی توزیع کردن نیروی ترمز را بر عهده دارد. البته این دو سیستم در بسیاری از خودروهای روز دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

با این حال، یکی از معایب آپشن‌های چانگان را می‌توان در نبود کیسه هوای جانبی دانست که آپشن مهمی در تصادفات محسوب خواهد شد. در این خودرو برای سرنشینان جلو کیسه هوا در نظر گرفته شده است.

چراغ روز خودرو و سنسور نور


چراغ روز خودرو یکی دیگر از آپشن‌های خوب چانگان محسوب می‌شود که معمولا به آن دی لایت نیز گفته می‌شود. این چراغ در بسیاری از مواقع می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این چراغ‌های LED بیشتر به علت جنبه‌های ایمنی و حفاظتی بر روی خودرو نصب خواهد شد. چرا که باعث ایجاد حساسیت و واکنش عابران به هنگام عبور خودرو خواهد شد.

سنسور نور یا اتو لایت نیز قابلیت دیگر چانگان است. این آپشن هم کارکرد تامین روشنایی داشته و هم جنبه ایمنی و حفاظتی نیز با خود به همراه دارد. به عنوان مثال، به هنگام عبور از نقاط تاریک مانند تونل‌ها در روز، به صورت خودکار روشن خواهند شد. بنابراین نیازی نیست که راننده خود به صورت فیزیکی اقدام به روشن کردن چراغ‌ها کند و به نوعی به راحت بودن راننده کمک می‌کند.

سنسور پارک عقب و کروز کنترل


وجود کروز کنترل در خودرو خصوصا در کلان‌شهرها و در بزرگراه‌ها به راحتی و آسایش راننده کمک بسیار زیادی می‌کند. سازندگان چانگان این آپشن را برای خودرو در نظر گرفته‌اند تا از میزان خستگی رانندگی بکاهند. به نحوی که با فعال کردن آن، خودرو در یک سرعت ثابت حرکت کند. بنابراین تا هنگامی که شما خود بخواهید با سرعت بیشتری حرکت کنید، نیازی نیست که پدال گاز را فشار دهید.

وجود سنسور پارک عقب در میان آپشن‌های چانگان یکی دیگر از آپشن‌های در نظر گرفته شده برای رانندگی راحت با این خودرو است. سنسور دنده عقب چانگان از امواج صوتی برای تشخیص اشیاء و اجسام فیزیکی کمک می‌گیرد و سپس به راننده در خصوص آن هشدار می‌دهد. این سنسور که در بخش عقب و بر روی سپر قرار گرفته از نوع اولتراسونیک است.

در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید درباره دیگر آپشن های چانگان بخوانید.
تبلیغات
محمد Offline
#2 ارسال شده : 1399/07/05 11:41:01 ق.ظ
محمد

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 69

5 تشکر دریافتی در 3 ارسال
سلام دوستان ماشین چانگان ماشین خوبیه ولی به ام وی ام 315 نمیرسه آپشن هاش از ام وی ام خیلی کمتره و تو ایران زیاد نمیشه از این کارایی هایی که داره استفاده کرد اما ام وی ام 315 که محصول شرکت مدیران خودرو هست برای سفر تو ایران خیلییی عالیه و کارایی خیلی بالایی داره من پیشنهاد می دم اگر میخواد این ماشین رو بخرید میتتونید از سایت مدیران خودرو اقدام کنید
حتی پژو 206 هم از نظر کارایی داخل ایران خیلی بهتر از چانگان هست برای خرید و فروش این ماشین هم می تونید از شرکت ایران خودرو اقدام کنید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.191 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت