تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

seoupdate Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/28 09:46:25 ق.ظ
seoupdate

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 67
مرد
مکان: کرج

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
شیر سرد کن صنعتی



در مراحل فرآوردی شیر ماشین آلات مختلفی استفاده می گردد که یکی از این ماشین آلات دستگاه شیر سرد کن می باشد. دستگاه شیر سرد کن با توجه به واحدهای تولید شیر و فروش شیر دارای حجم های مختلفی می باشد. یکی از مشخصات فنی مهم در انتخاب دستگاه شیر سرد کن توان کمپرسور و نوع کمپرسور دستگاه شیر سرد کن می باشد.با توجه به توان ، نوع و کشور سازنده کمپرسور قیمت دستگاه شیر سرد کن متفاوت می باشد یکی دیگر از مشخصات مهم در انتخاب دستگاه شیر سرد کن مدت زمان سرمایش ستگاه شیر سرد کن می باشد. یعنی مهم می باشد یک دستگاه شیر سرد کن چه مدت زمانی طول می کشد تا حجم معینی از شیر را به 4 درجه سانتی گراد برساند هرچه این زمان کمتر باشد دستگاه دارای توان بیشتر و همچنین قطعات برودتی بهتری در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. مخزن دستگاه های شیرسردکن می تواند به صورت مکعبی و یا استوانه ای بوده و از حجم ها 300 لیتری تا 3000 لیتری موجود می باشد. جنس مخزن دستگاه شیر سرد کن از استیل 304 می باشد و دارای عایق حرارتی ازجنس فوم ( پلی یورتان ) و یا پلاستوفوم می باشد. کلیه دستگاه های شیرسردکن دارای همزن مناسب جهت هم زدن شیر می باشد که بصورت متعادل خنک شده و از یخ زدگی دیوارها جلوگیری نماید و همچنین به فرآیند خنک شدن شیر تسریع بخشد.

شرکت مخازن ماشین وزین توانایی تولید انواع دستگاه شیر سرد کن برای دامداری ها مراکز جمع آوری شیر و همچنین برای لبنیات سنتی سطح شهر را دارد و دستگاه شیر سرد کن تولیدی این مجموعه دارای توان کمپرسور متناسب با حجم مخزن و شهر مورد استفاده از دستگاه شیر سرد کن می باشد و همچنین این مجموعه توانایی تولید انواع شیر سرد کن به صورت استوانه ای و مکعبی می باشد.

در دامداری ها بعد از دوشیدن شیر که دمای بالای 30 درجه دارد جهت جلوگیری ازفساد شیر باید دمای شیر را بعد از دوشیدن به 4 درجه سانتی گراد رساند. این کاهش دما در دستگاه های شیر سرد کن انجام گیرد و تا انتقال آن به واحد فرآوری و فروش شیر به کارخانه های لبنیاتی در داخل دستگاه شیر سرد کن نگه داری خواهد شد.

بعد از انتقال شیر با دمای 4 درجه توسط مخزن حمل شیر به واحدهای لبنیاتی و کارخانه های لبنیاتی، شیر تا قبل از مصرف و فرآوری باید در دمای 4 درجه توسط دستگاه سرد کن موجود در این واحدها و واحدها تحویل و نگهداری شیر نگهداری گردد در کارخانه های لبنیاتی شیر توسط پلیت کولر و آب آیس بانک یا چیلر خنک شده و به دمای 4 درجه رسیده و در مخزن 2جداره استیل نگهداری می گردد.

منبع https://unique-cold.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت