تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ofoghitco Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/02 12:27:57 ق.ظ
ofoghitco

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 40
مکان: تهران

22 تشکر دریافتی در 3 ارسال
گوسفند در اصل نوعی پستاندار به شمار می آید که جزو حیوانات سم داران محسوب می شود همچنین از این نوع پستانداران می توان در گروه نشخوار کنندگان و همچنین خانواده گاوسانان یاد کرد. در دنیا به انواع نژادهای مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند و همچنین در کشور ایران دارای انواع نژاد مانند گوسفند افشاری ، گوسفند مغانی ، گوسفندان کردی و … می باشند. و از این پستانداران می توان استفاده های بسیار زیادی کرد به عنوان مثال نژاد پشمی و گوشتی در راستای تامین و تهیه گوشت و پشم مورد نیاز ، از نژاد های شیری می توان شیر مورد نیاز روزمره را برداشت کرد. همچنین این پستاندار گوسفند زنده ، بره زنده همانند دیگر پستانداران به صورت نر و ماده در همه ی نژادها می باشند که نوع نر را قوچ و نوع ماده را میش می گویند که در مناطق مختلف کشور به صورت گله ای با نام دام پروری جهت تامین نیاز های روزمره انسان ها از نظر پشم ، گوشت و شیر نگهداری می شود. لازم به ذکر است که این نوع پستانداران هم به صورت اهلی و هم به صورت وحشی در حال حیات هستند که نوع اهلی توسط انسان ها در راستای تامین نیاز روزانه نگهداری می شود و نوع وحشی در کوهستان ها بدون این که انسان در زندگی آنها تاثیر داشته باشند در حال زیستن هستند. مجموعه دام دامداران در زمینه گوسفند زنده فعالیت می کند.
توجه داشته باشد خرید گوسفند زنده از مرکزی انجام شود که دام های جوان را برای فروش، عرضه می کنند. این مراکز بر اساس قوانین موظف اند محصولی تازه و سالم را برای عرضه به مشتریان ارائه دهند. چرا که در صورت سرپیچی از قوانین وزارت بهداشت می بایست هزینه هنگفتی را بابت جریمه پرداخت نمایند و حتی ممکن از بر اثر تعدد در انجام امور غیر قانونی، دیگر مجوزی از وزارت بهداشت دریافت ننمایند. دام هایی که پیرتر هستند از گوشت سالم و تازه ای برخوردار نبوده و به هنگام پخت کیفیت گوشت تازه را دارا نیستند.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.163 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت