تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ashkan_coca Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/01 05:30:11 ق.ظ
ashkan_coca

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

امروزه ما همراه با کار و مسائل روزمره نیاز به یک تفریح و سرگرمی داریم که البته به عقیده ی من بهترین سرگرمی موسیقی است اما من وقتی با خیلی از دوستانم صحبت میکنم می گویند که وقتی برای رفتن به اموزشگاه ندارند و این معمولا بزرگترین مشکل در بین مردم هستش که در بین کارها و مشکلات روزمره توانایی مراجعه به اموزشگاه های موسیقی ندارند.
اما بهترین راه برای این مشکل به عقیده ی من اموزش گیتار الکتریک ان هم به صورت انلاین است. در این صورت است که هر شخصی می تواند با هر شغلی در خانه اموزش ببیند و نیازی نیست بعد از کار و خستگی زیاد به اموزشگاه ها مراجعه کنند و تازه زمان زیادی را در ترافیک به سر ببرند و در واقع بزرگترین راه حل برای اموزش گیتار برقی به عقیده ی من اموزش انلاین است چیزی که تا به امروز در کشور ما وجود نداشته است.

اموزش به صورت انلاین به شما این امکانات را میدهد که با گنجینه ای از اطلاعات روبرو شوید و در همان ابتدای کاربه کلی مطلب رایگان دسترسی داشته باشید وهمچنین هر سوالی که داشتید همان موقع مطرح کنید و نهایتا 2 ساعت بعد جواب ان را میگیرید در حالی که این امکانات برای شما در اموزشگاه ها امکان پذیر نبود.
اما اموزش گیتار به مهارت کامل نیاز دارد و برای اینکه به بیراهه نرید نیاز به یک اموزش جامع و البته به روز شده در زمینه گیتار دارید که البته این چیزی است که هرکسی این قابلیت را ندارد. دلیل این امر هم انست که این ساز یک ساز کاملا غربی است و نیاز دارد تا شکل صحیح ان توسط فردی اگاه نسبت به ان گفته شود.
یک چیزی که در جامعه ی ما جا افتاده این موضوع است که گیتار الکتریک بسیار سخته و حتما باید از سن بچگی باید ان را شروع کرد که این عامل هم دلیلی است برای اینکه بسیاری از افراد که اموزش میدهند خودشان اطلاعات کافی ندارند و برای پوشاندن این نقصی که دارند از این جملات استفاده میکنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت