تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/30 03:40:06 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

میتسوبیشی اوتلندر

اجاره خودرو
میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یک خودروی شاسی بلند که در سال های اخیر توسط شرکت آرین موتور که نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است، وارد بازار ایران شد.

این خودروی شاسی بلند لوکس رقیب خودروهایی همچون هیوندای سانتافه و کیا سورنتو قرار گرفت و در مقایسه با سانتافه ۲۰۱۷-۲۰۱۸ و سورنتو ۲۰۱۷ میتسوبیشی اوتلندر از آپشن های کمی نسبت به دو خودرو دیگر دارد.

میتسوبیشی اوتلندر در سال ۲۰۰۱ تولید و وارد بازار جهانی شد و در سال ۲۰۱۳ شرکت میتسوبیشی تصمیم گرفت با طراحی جدید این خودرو را به بازار ارائه کند ، میتسوبیشی اوتلندر فیس لیفت شده به سادگی طراحی شده که گویا این مدل برای سال های گذشته می باشد درعین حال ، فضای نشستن و صندلی های راحتی را برای سرنشینان فراهم کرده است و یک عیبی که در میتسوبیشی اوتلندر وجود دارد، نداشتن دریچه هوا برای سرنشینان عقب می باشد که در سفرهای طولانی مدت دچار مشکل می شوند .

رانندگی با این کراس اور نسبت به رقیب های خود با توجه به تست گرفتن آن با سرنشینان کامل و هندلیلنگ خوب آن و با داشتن گیربکس سی وی تی رقیب های خود را پشت سر گذاشت .

از نظر ظاهری میتسوبیشی اوتلندر نسبت به مدل های گذشته خود تغییرات زیادی را انجام داده است ،تغییراتی همچون تعویض چراغ های جلو ، چراغ های عقب ، سپرهای جلو و سپرهای عقب که بزرگتر و پهن تر شده است .

جالب است بدانید که میتسوبیشی اوتلندر از نظر عرضی ۸ سانتی متر و از نظر طولی ۲ سانتی متر نسبت به رقبای کره ای خود کوچکتر می باشد .

از لحاظ فنی این خودرو با حجم موتور ۲۴۰۰ سی سی ،چهار سیلندر با گیربکس سی وی تی را دارا می باشد .در این مدل از اوتلندر سیستم توربو شارژر لحاظ نشده است.


منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.333 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت