تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/30 02:28:44 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

تاریخچه مازراتی

اجاره خودرو
شرکت مازراتی یک کمپانی تولید خودروهای لوکس ایتالیایی می باشد که در تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۱۴ در شهر بولونیا توسط برادران مازراتی راه اندازی شد.

این شرکت در سال های آغازین خود فعالیتش را در شرکت اتومبیل سازی دیاتو شروع کرد و شروع به تولید خودروهای مسابقه ای برای این شرکت نمودند.

در سال ۱۹۲۶ برادران مازراتی از شرکت دیاتو جدا شدند و به طور مستقل کار خود را برای تولید خودروهای ۴، ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر مسلابقه ای آغاز نمودند.

در سال ۱۹۳۷ برادران مازراتی سهام شرکت خود را به شرکت آدولفو اورسی واگذار کردند.

در سال ۱۹۶۸ شرکت مازراتی توسط شرک فرانسوی سیتروئن خریداری شد.

در سال ۱۹۶۹ اولین خودروی خود را تحت مدیریت سیتروئن به نام مازراتی ایندی تولید کرد. در سال ۱۹۷۵ شرکت بنلی که از زیر مجموعه های شرکت دتوماسو بود شرکت مازراتی را از شرکت سیتروئن خریداری کرد. و در سال ۱۹۷۶ اولین خودروی مازراتی تحت نظر شرکت دتوماسو عرضه شد که مازراتی کیالامی نام داشت.

در اوایل دهه ۹۰ میلادی بخشی از سهام شرکت مازراتی توسط شرکت کرایسلر خریداری شد و دو مدل خودرو به نام های کرایسلر تی سی و مازراتی بارچتا را معرفی نمود.

در سال ۱۹۹۳ شرکت فیات امتیاز مازراتی را خریداری کرد که آغاز دوره ی جدیدی برای این شرکت ایتالیایی بود. شرکت فیات مدل هایی مثل مازراتی کوپه و مازراتی اسپایدر را تولید کرد که مدل مازراتی کوپه به عنوان بهترین خودروی جهان در سال ۲۰۰۲ انتخاب شد.

در سال ۱۹۹۷ مازراتی به شرکت فیات اتومبیلز واگذار شد که این شرک ۵۰% سهام مازراتی را به شرکت فراری فروخت. که امروزه نیز این شرکت تحت نظر فیات می باشد و به موفقیت و محبوبیت بسیاری رسیده است.

منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.083 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت