تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/27 12:42:54 ق.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

شرکت خودروسازی بیوک

اجاره خودرو
این خودروساز از قدیم پرآوازه بوده و خودروهای زیبای آن در فیلم های قدیمی تا جدید هالیوودی دیده می شود و از افتخارات خودروسازان محسوب می گردد.

بیوک Buick یک شرکت خودروسازی آمریکایی که در سال ۱۸۹۹ توسط دیوید دانبار بیوک در شهر دیترویتDetroit ، میشیگانmichigan تأسیس شد و هم‌اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی جنرال موتورز به‌شمار می‌آید.

شرکت بیوک در حال حاضر قدیمی‌ترین خودروساز آمریکایی است، که کماکان در حال تولید و فعالیت در صنعت خودروسازی می‌باشد و تاکنون خودروهای با برند بیوک، در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، چین، مکزیک و ایران عرضه شده‌است.

دورانت، بیوک را برای تولید بیشتر، بار دیگر سازماندهی کرد و کارخانه جدیدی نیز برای شرکت خریداری کرد. در آن سال، اولین محصول این شرکت یعنی بیوک مدل بی موفقیت زیادی کسب کرد و در سال ۱۹۰۷ شرکت بیوک پس از فورد مقام دوم فروش خودرو در ایالات متحده را به‌دست‌آورد.

در سال ۱۹۰۸ دورانت، شرکت جنرال موتورز را تأسیس کرد. موفقیت بیوک در فروش، مشکلات مالی جی‌ام را در سال ۱۹۱۰ کاهش داد و در آن سال توانست از تمامی خودروسازان آمریکایی پیشی بگیرد. پس از آن بیوک همواره در فهرست بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان اتومبیل جای داشته‌است. در سال ۱۹۱۴ بیوک اولین خودروهای ۶ سیلندر خود را در کنار مدل‌های ۴ سیلندر قبلی به نمایش گذاشت که این مدل‌ها تا دهه ۱۹۲۰ در زمره اتومبیل‌های پرفروش بودند.

باوجود معرفی رسمی، در خصوص نسخه تمام الکتریکی “بیوک Velite 6” اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، اما طبیعتا از سیستم محرک قوی با محدوده حرکت بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد، این درحالیست که برای خودروی شاسی بلند کانسپت Enspire محدوده حرکت نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها پیش بینی شده است.

منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.218 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت