تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/24 12:36:56 ق.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

توضیحاتی درباره موزه پورشه

اجاره خودرو

موزه پورشه یا Porsche Museum مکانی موزه ماند برای نمایش محصولات پورشه از گذشته تا به امروز است که از سال ۱۹۷۶ برای عموم قابل بازدید شده است. اطلاعات و موارد موجود در این موزه سابقه ی پورشه را از اولین مدل ها که بسیار پرخاطره هستند تا طرح‌های امروزی نشان می‌دهد. برخی از مدل‌های قدیمی این خودروساز، مانند پورشه فلیتزر، هر از چندگاه در مسابقه‌ها یا جشنواره‌های اتومبیل‌های قدیمی شرکت داده می‌شوند.

این موزه مکانی است که در فضایی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربعی ساخته شده و در آن ۸۰ مدل پورشه از قرن بیستم تاکنون که توسط فردیناد پورشه (Ferdinad Porsche) طراحی شده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

شرکت پورشه موزه جدیدی را با معماری کاملاً مدرن در محل این کارخانه در شهر اشتوتگارت ساخته است. این مجموعه در روز ۳۱ ماه ژانویه ۲۰۰۹ افتتاح شد.

سه دستگاه پورشه ۹۱۱ واقعی به عنوان نماد تاریخ پورشه به صورت معلق روی ستون هایی در محوطه موزه پورشه در شهر اشتوتگارت آلمان به صورت ماهرانه ای نصب شده اند.
نماد پورشه در اشتوتگارت
کمپانی «پورشه» در سال ۲۰۰۵ طی مسابقه‌ای گروه معماران اتریشی «دلوگان مایسل» را برای ساخت بنای جدید موزه پورشه در زادگاه این نشان، یعنی شهر «اشتوتگارت» انتخاب کرد تا دستاوردهای خانواده پورشه را به نمایش گذاشته و گزارشی از وقایع‌نگاری خودروهای اسپرت پورشه ارائه دهد.

موزه جدید پورشه ۵٫۶۰۰ مترمربع وسعت و ۸۰ غرفه دارد. در موزه جدید پورشه برخی مدل‌های این شرکت که از ابتدای تاسیس کارخانه تاکنون ساخته شده‌اند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند. در مجموعه اتومبیل‌های گردآوری شده در موزه پورشه نخستین اتومبیل‌های اسپورت جهان به نمایش درآمده‌اند. امروزه کمپانی‌های بزرگی از قبیل سیات و سوبارو، بسیاری از مهندسان و کارکنان خود را همه ساله برای استفاده از تجربیات مهندسین و کارکنان شرکت پورشه به مراکز تحقیق و توسعه این شرکت می‌فرستند.

ساختمان پشت و رویی ندارد و مسیرهای متعدد اطراف و خط راه‌آهنی که در کنار سایت قرار دارد، بر خطوط بنا تاثیر گذاشته‌اند.

داخل موزه پورشه آلمان
ایده کلی معماران، ترجمان نشان تجاری پورشه به زبان معماری بوده است. طراحان، نه تنها در شکل کلی ساختمان، بلکه در تجربه فضایی نیز سعی کرده‌اند تا حرکت و ایستایی را القا کرده و معادل‌های فضایی برای سرعت، هیجان و وضوح (کیفیاتی که این نشان به ذهن می‌آورد) بیابند.

مجموعه اتومبیل های گردآوری شده در موزه پورشه را می توان از جهتی با موزه مرسدس مقایسه کرد. هر دو موزه چیزی دارند که دیگران ندارند: در موزه مرسدس نخستین اتومبیل های ساخته شده تاریخ در معرض دید هستند و در موزه پورشه نخستین اتومبیل های “اسپورت” جهان به نمایش درآمده اند.

موزه جدید، علاوه بر سالن نمایش، از کارگاه موزه، مرکز خرید، بایگانی پورشه، رستوران و مراکز اجتماعات بزرگ نیز برخوردار است.

قیمت ورودی و بازدید از این موزه نمایشگاه پورشه در سال ۲۰۱۸ تنها ۸ یورو برای بزرگسالان و ۴ یورو برای کودکان بوده است. پرداخت این هزینه اندک شما را به سفری در دنیای تکنولوژی، هنر و مهندسی خواهد برد.

عقب خودروی هیوندای وراکروز نیز مانند جلوی خودرو از شکل ظاهری خوبی برخوردار است . ۲ اگزوز در قسمت پایینی عقب خودرو وجود دارد که شکل خوبی به ظاهر خودرو داده است .
فرم چراغ ها نیز بی نظیر است .

منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.375 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت