تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/03 01:44:05 ب.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54



رولز رویس از طرح مفهومی ۱۰۰ ساله آینده صحبت می کند .

این تعریف جدید با لقب "Vision Nexr 100" معرفی کننده چشم انداز رولز رویس از آینده 'حرکت لوکس' است . مفهومی به تازگی آشکار شده موسوم به 103 EX برای نشان دادن آنچه که ممکن است در ۱۰۰ ساله آینده کمپانی رولز رویس پیش رو داشته باشد .



نکته ایی که در این مورد منحصر به فرد است : سیستم برقی - فایبر گلاس براساس سیستم خودکار با چرخهای ۲۸ اینچی ظاهری زیبا به خود گرفته است .این کانسپت از ۶۵ قطعه مجزای آلمینیومی ساخته شده است . نظریه رولز رویس که مفهوم کنترل توسط یک هوش مصنوعی به نام 'النور' را مطرح می کند .



این هوش مصنوعی پس از بررسی کردن برنامه داده شده از جانب مالک خودرو و اطمینان حاصل کردن از امادگی خودرو به عنوان دستیار و راننده عمل خواهد کرد .لازم به ذکر است سیستم هوش مصنوعی علاوه بر قابلیت صحبت کردن قادر به نمایش اطلاعات توسط صفحه oLED را نیز دارد .

یکی دیگر از فاکتورهای جذاب و منحصر به فرد این کانسپت "Personal Vision" که به معنای دیدگاه شخصی می باشد صحبت از ادغام تکنولوژی و طراحی استثنایی را خواهد کرد .



به همین دلیل است که کارخانه اقدام به ساخت و تولید پیشرفته طرح ها ،نمونه سازی را پیش بینی کرده است که این مورد بیشتر مطلع شدن کاربر با استایل و جزییات طراحی ماشین را به وجود می آورد.

Torsten Muler مدیر عامل شرکت رولز رویس میگوید :

رولز رویس "vision next 100" اشاره به این دارد که مدل جدید ورژنی است که انتظارات و خواسته های فردی ارباب رجوعان و مشتریان از طریق تلفیق هوشمندانه تکنولوژی ، طراحی و ارزش های مهم رولز رویس محقق می شود.



منبع: اجاره ماشین کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.743 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت