تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1395/07/17 12:40:58 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54



نسل جدید کانسپت برقی بنز بیشتر از یک خودرو برقی است .

این فقط یک گرم کردن برای این نوع خودرو برقی است ک کمپانی بنز شروع آن را برای این دهه زده است . این خودرو مشابه سری i بی ام و است که رقیبی همیشگی برای بنز بوده است . نسل EQ اسم جدید خودروهای برقی برای مرسدس است ، این اسم شبیه IQ برای انسان است به طوریکه می توان اسم این نسل را موتور های الکتریکی هوشمند گذاشت .



کمپانی دایملر (مرسدس) مدتهاست ک طرح های سبز را جایگزین کرده است از نمونه های قبل این عنوان می توان به blue motor efficiency یا همان خاصیت موتور ابی را نام برد . این اتاق یک پلت فرم با مقیاس واقعی و کامل است که با قدرت باتری زیاد ،راحتی و لوکس بودن کاملتر می شود .



نسل EQ یک کانسپت است اما در بالاترین رده بندی خودروهای الکتریکی قرار گرفته مانند سری i بی ام و .... بدنه این خودروها از مواد سبک و پیچیده ای ساخته شده تا هم در مصرف باتری و هم در وزن مقرون به صرفه باشد .ترکیبی از استیل ، آلومینیوم و فایبرگلاس که این ترکیبات بیشتر در صنعت هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد . باتری ها از جنس سلولهای لیتیومی هستند که ساخت خود کمپانی دایملر است .



اکنون این خودرو مرسدس رقیب خوبی برای تسلا است . کمپانی بنز می خواهد از سقف این ماشین برای ذخیره انرژی خورشیدی در طول روز استفاده کند . سیستم شارژ وایرلس باعث شده برای رانندگی در ۱۰۰ مایل شما کمتر از ۵ دقیقه خودروی خود را شارژ کنید . همچنین این کمپانی در حال مذاکره با شرکت نوکیا برای ساخت و خرید یک نقشه قدرتمند برای سیستم مسیریابی سریع و خدمات geo و ارتباط با بقیه ماشین ها است .

منبع: اجاره خودرو کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.098 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت