تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ronaksherafati Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/11 05:42:18 ب.ظ
ronaksherafati

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

سالروز تولد و مراسم و جشن تولد یکی از بهترین روزهایی است که برای هر شخصی می تواند در سال اتفاق بیفتد. اگر با خودمان صادق باشیم همه ی ما دوست داریم که این روز را با بهترین افرادی که در زندگیمان مهمترین نقش و جایگاه دارند جشن بگیریم و به پایکوبی مشغول شویم. این امر نیز یک خاطره به یاد ماندنی را ایجاد می کند که تا سالیان دور می توان با به یاد آوردن آن روز یک حس خوب و شور و نشاط را در خود احساس نمائیم.

باید در نظر داشته باشیم که برای برگزاری جشن تولد خویش یا عزیزانمان یکی از مهم ترین موضوعاتی که همیشه ذهن را درگیر می نماید این است که چه ایده ای را برای برگزاری مراسم تولد اجرا نمائیم تا بتوانیم یک مراسم رویایی و متفاوت را برای خود و میهمانان به وجود آوریم.

حال شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا در این مقاله قصد دارد چند ایده متفاوت و جالب توجه را به شما عزیزان برای برگزاری جشن های تولد آموزش دهد. لذا خواهشمندیم با دقت به ادامه مطلب توجه نمائید.


ایده تبریک تولد مجازی

با توجه به روی کار آمدن شبکه های مجازی و استفاده مکرر افراد در سنین مختلف، شما سروران که در فاصله دور نسبت به عزیزان خود قرار دارید و نمی توانید به صورت حضوری در مراسم ایشان باشید و تبریک خود را اعلام نمائید، فقط کافی است گوشی تلفن همراه خویش را برادشته و داخل شبکه های اجتماعی شده و یک تماس تصویری با فرد مورد نظر برقرار نموده و همان حسی را که در صورت حضور در مراسم تولد او داشتید را با تماس تصویری به ایشان القا نمائید. لازم به توضیح است با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تمام جهان را فرا گرفته است و محدودیت رفت و آمد را ایجاد نموده، استفاده از تماس تصویری برای عرض تبریک تولد یک ایده جالب و دلچسب خواهد بود.

در ضمن شما سروران می توانید با استفاده از کارت های تبریک مجازی که به صورت پیش فرض و آماده در فضای اینترنت وجود دارد و بسیار نیز زیبا و خاص می باشد، یک کارت پستال برای عرض تبریک ایجاد نموده و هر مطلب و عنوانی را که مد نظرتان می باشد را داخل این کارت های تبریک نوشته و از طریق شبکه های اجتماعی برای عزیزان خود ارسال نمائید. کارت پستال یا کارت تبریک مجازی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین کارهایی می باشد که شما سروران می توانید جشن تولد را به عزیزان خود به صورت مجازی تبریک بگوئید.


ایده سوپرایز تولد

همیشه و در همه حال اینکه بتوانیم افراد مهم زندگی خویش را در روز تولدشان سوپرایز نمائیم بسیار هیجان انگیز می باشد اما نیاز به ایده های جدید و نوآورانه دارد.

یکی از این ایده ها این است که شما به همراه تعداد زیادی از افراد که در زندگی فرد مورد نظر جایگاه ویژه ای دارند، می توانید هرکدام یک فیلم چند ثانیه ای از خود گرفته با این موضوع که بهترین آرزویی که برای فرد مورد نظر در سر دارید را برای او در این فیلم بیان نموده و سپس با جمع آوری و ادیت و میکس کردن این فلیم ها و ارسال فیلم برای او یا پخش کردن این فیلم در مراسم جشن تولد او، می توانید بزرگترین سوپرایز را خلق نموده و این هدیه جذاب به ایشان دهید.

یک ایده جالب دیگر این است که شما می توانید از بسته های پستی استفاده نمائید. شما در این روش می توانید کادوی تولد را به همراه یک نامه که احساسات خود را در آن برای فرد مورد نظر بیان نموده اید از طریق پست برای ایشان ارسال نمائید که بسیار غافلگیر کننده خواهد بود. این روش بیشتر برای غافلگیر کردن مادران و پدران عزیز کاربرد خواهد داشت که بسیار برای ایشان دارای اهمیت می باشد.


ایده تولد دو نفره

یک جشن تولد خصوصی و دو نفره از آن دسته از جشن ها می باشد که بسیار زیبا و رمانتیک خواهد بود. پس شما برای اینکه بتوانید یک جشن تولد خاص برای فرد مورد علاقه در زندگیتان بگیرید باید به بعضی از نکات توجه نمائید. اما قرار نیست که زیاد هزینه صرف کنید، چون بیشتر احساسات و توجه شما به طرف مقابل حائز اهمیت می باشد.

یک ایده جالب برای تولد دو نفره این است که می توانید کادوی خود را به همراه یک نامه برای بیان احساسات خویش به محل کار فرد مورد علاقه خویش بفرستید تا ایشان را سورپرایز نمائید و یا اینکه در روز تولد ایشان یک قرار عاشقانه گذاشته و محل قرار را با گل و شمع و همچنین با بادکنک های چاپ شده با لوگوی اختصاصی خود دیزاین نموده و ایشان را غافلگیر نمائید که این روش بیشتر برای خانم ها به کار می رود و ایشان را تحت تاثیر قرار می دهد.

یک ایده تولد جذاب برای آقایان نیز این است که اتومبیل ایشان را در زمانی که ایشان از ماشین استفاده نمی کند و در پارکینگ است با بادکنک و یا چاپ بادکنک با عکس و یا لوگوی تولدت مبارک تزئین کرده و کادوی تهیه شده برای ایشان را نیز در ماشین قرار داده تا وقتی که او خواست از ماشین در روز تولدش استفاده کند بسیار سورپرایز و غافلگیر شود و همیشه این نوع تبریک شما را ذهن خواهد سپرد و در ادوار مختلف از آن به نیکی یاد می نماید.

منبع: چند ایده برای تولد
تبلیغات
zahrasa Offline
#2 ارسال شده : 1399/05/13 05:52:27 ب.ظ
zahrasa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

سلام بسیار جالب بود.. ممنون از ایده هاتون
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.775 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت