تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

daredu Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/07 06:19:30 ب.ظ
daredu

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

اگر می خواهید شروع به یادگیری طراحی سایت کنید، یک سری مهارت های اولیه وجود دارد که ابتدا بایستی آنها را فراگیرید.

در آغاز یادگیری طراحی سایت شما باید دانش کد نویسی HTML را کسب کنید. پس از یادگیری HTML با CSS می توانید جلوه های بصری مورد نظر خود را ایجاد کنید. منظور از جلوه های بصری هر چیزی از قبیل تایپوگرافی، ایجاد طرح های خاص، استفاده از رنگ ها و پس زمینه ها در قالب سایت و …

یادگیری HTML
اولین و مهمترین قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای یادگیری چگونگی کدنویسی زبان نشانه گذاری HTML می باشد. شما بایستی بدانید HTML چیست، چگونه کار می کند و متدوال ترین عناصر آن چیست؟ شما با کدنویسی HTML قادر خواهید بود یک صفحه ی خالی را به یک صفحه ی وب کاربردی و اصلی تبدیل کنید. در واقع این اساس طرح شما می باشد که می توانید در آن عناصر دیگر را پیاده سازی کنید و طرح وب دلخواه خود را ایجاد کنید.

می توانید قالب ها و پلاگین های وردپرس را برای پیاده سازی در صفحه ی خود دانلود و استفاده کنید.

تایپوگرافی CSS را یاد بگیرید
تایپوگرافی سبکی است که هر طرح وب سایتی به آن نیاز دارد. برای یادگیری CSS بایستی تایپوگرافی CSS را فرابگیرید. شما بایستی یک تایپوگرافی پایه داشته باشید که بقیه ی طرح حول آن ایجاد شود. به همین دلیل یادگیری تایپوگرافی به منظور یادگیری پروسه ی طراحی وب مهم می باشد.

لایه بندی CSS را یاد بگیرید
بعد از تایپوگرافی، یادگیری لایه بندی به منظور ادامه ی یادگیری طراحی وب مهم می باشد.

یادگیری رنگ ها و پس زمینه های CSS
در این مرحله خواهید توانست با استفاده از رنگ ها و پس زمینه های CSS طرح دلخواه خود را طراحی کنید.

راهکار هایی برای یادگیری بهتر و سریعتر طراحی سایت
شرکت در کلاس های طراحی سایت
در کلاس های آموزش طراحی سایت ثبت نام و شرکت کنید. برای برخی از دانشجویان، شرکت در کلاس بهترین شیوه ی یادگیری می باشد. کلاس های مختلفی برای طراحی سایت به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد. پس از تعیین سطح، با شرکت در سطح مناسب، روند یادگیری طراحی سایت را ادامه دهید.

قصد انجام هر کاری دارید ابتدا در گوگل آن را سرچ کنید
اینترنت منبع غنی اطلاعات است. با جستجو در اینترنت می توانید برای بسیاری از سؤالات خود پاسخی بیابید. با مطالعه ی ویدئو ها و اسلاید ها و مقالات آموزشی طراحی سایت موجود در بستر اینترنت می توانید برای بسیاری از مشکلات خود در زمینه ی طراحی سایت راه حلی بیابید.

با جستجوی دقیق آنچه که می خواهید بدانید، می توانید چندین منبع اطلاعاتی پیدا کنید. خیلی از این منابع آموزشی رایگان هستند. اما باید از بروز بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید. از آنجا که تکنولوژی و طراحی سایت دائماً در حال تغییر و پیشرفت هستند بایستی به مطالعه ی بروزترین مطالب بپردازید.

به تجربه ی کاربر اهمیت دهید
هدف از طراحی سایت در نهایت ارائه ی یک وب سایت کاربر پسند می باشد. هیچ چیز مانند تجربه ی کاربری بد نمی تواند از ارزش یک وب سایت بکاهد و بالعکس هیچ چیز مانند ارائه ی یک تجربه ی کاربری خوب نمی تواند به ارزش یک وب سایت بیافزاید. بنابراین سعی کنید این مقوله را به خوبی درک کنید و آن را در وب سایت های خود پیاده کنید.

طراحی تجربه ی کاربر اینگونه تعریف می شود: منظور از طراحی تجربه ی کاربری فرآیند تولید محصولاتی است که از تجارب شخصی و مرتبط و معنادار پشتیبانی می کند.

یک تایپوگراف شوید
طراحی وب سایت مدرن تمرکز زیادی بر تایپوگرافی دارد. بنابراین سعی کنید نکات مربوط به تایپوگرافی را به خوبی یاد بگیرید.

از عناوین در سایز بزرگ در وب سایت خود استفاده کنید. عناوین با سایز بزرگ جذب بهتری دارند. درک اصول جفت سازی عناصر و ساخت بلوک های متنی جذاب بسیار مهم است.
تبلیغات
farahnazrefahi Offline
#2 ارسال شده : 1401/11/24 04:09:47 ب.ظ
farahnazrefahi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

خیلی عالی
توصیه میکنم برای آموزش از پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین مناسب و رایگان استفاده کنید
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.314 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت