تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/10 01:01:27 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

تاریخچه هیوندا
اجاره خودرو

سال ۱۹۴۷ بود که چونگ جو یانگ نام خود را به عنوان موسس هیوندا ثبت کرد.

وی از سئول شروع کرد و تا سال ۱۹۶۵خود را به بازار بین المللی ملحق کرد.

دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۶۷ آقای یانگ شرکت موتور سیکلت سازی را هم به مجموعه خود اضافه کرد و همان سال بود که تولید خودروهای سنگین را هم در دستور کار خود قرار داد تا شاید بتواند یک مجموعه تولید وسایل حمل و نقل را به بازار جهانی معرفی کند. اما بحران مالی سال ۱۹۹۷ معنی روشهای تجارت را برای او عوض کرد و او را مجبور به تصمیماتی خلاف عقاید خود کرد.

او برخی از شعبات خود را بست تا بتواند شعبات اصلی و تفکیک نشده خود را با تمام قوا حفظ کند.

او می دانست باید فکری کند و اینجا بود که فکر خرید سهام کیا موتور به ذهنش خطور کرد تا با یک تیر دو نشان بزند. هم خود را حفظ کند و هم رقیب را ضعیف.

در ابتدای کار شرکت هیوندا کارش را با خودرویی به نام کورتینا شروع کرده بود که قبلا توسط شرکت فورد تولید و آزمایش شده بود.

اما این برای آقای یانگ فقط یک آغاز بود زیرا آرزوی تولید انواع وسایل نقلیه را مخصوصا در شرکت و زمین خودش در سر داشت.

برای این کار تلاش کرد جورج ترن بال را از یک شرکت خودروسازی در انگلستان به خدمت بگیرد. ترن بال هم همراه خود پنج نفر از افراد زبده در مهندسی و طراحی خودرو را به کره جنوبی آورد.

آنها هیوندا پونی که یک هاچ بک چهار درب بود را با موتور ۱/۴ لیتری میتسوبیشی و با توان ۶۷ اسب بخار روانه نمایشگاه سال ۱۹۷۴ کردند و به زودی صادرات این محصول به کشورهای مختلف از جمله انگلستان شروع شد.

آنها هلند، بلژیک و کانادا را هم مقصد خود دیدند و موفق شدند مدل هیوندا اکسل را با قیمت کمتر از پنج هزار دلار در آمریکا عرضه کنند.

سال ۱۹۹۰ تولید محصولات هیوندا به اوج خود رسید اما مانعی بر سر راه بود.

آنها باید تلاش می کردند که گارانتی ماشین را به ده سال یا طی کردن مسافت صد هزار مایل می رساندند.

سال ۲۰۰۲ با سرمایه گذاری ۱/۱ میلیون دلاری شروع به تولید هیوندا سوناتا و سانتافه کردند و سال ۲۰۰۵ که حاصل چندین جایزه کیفیت و تست برای هیوندا بود.

امروزه هیوندا دارای سریع ترین رشد تولید و نوآوری در امر اتومبیل و صاحب بیش از هشتاد هزار نمایندگی اختصاصی در سراسر جهان است.

شرکت سالیانه بیش از چهار میلیون اتومبیل را برای ۱۹۳ کشور تولید می کند و بیش از ۱۲ مدل از تولیداتش از جمله سوناتا هیبریدی در آمریکا عرضه می شود.

آنها همچنین با همکاری شرکت LG در حال ساخت و تولید باطری های لیتیوم پولیمری هستند و حال با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون دلاری در زمینه کاهش سوخت و انرژی ، گامهای ارزشمندی در جهت سلامت انسان برداشته اند.

منبع : شرکت اجاره خودر پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت