تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iranhardware Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/16 02:59:17 ب.ظ
iranhardware

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: البرز

دستگاه کپی یکی از ماشین‌های اداری پر کاربرد در سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات و… است. با توجه به اینکه از دستگاه کپی معمولاً برای تهیه رونوشت استفاده می‌شود، بروز اشکال در عملکرد آن، می‌تواند اختلالاتی را در روند کاری سازمان‌های مربوطه ایجاد کند. در این شرایط آنچه که مهم خواهد بود رفع اشکال دستگاه کپی و تعمیر سریع این دستگاه است. مرکز تعمیرات دستگاه کپی با علم به این موضوع تمامی تلاش و امکانات خود را به کار بسته تا تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاربران ارائه کند.

با توجه به ابعاد بالای دستگاه‌های کپی و دشواری‌های موجود در ارتباط با جابجایی این دستگاه‌ها، عمده خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی به صورت سرویس در محل انجام می‌شود. برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی کافی است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان تماس گرفته شده و درخواستی مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی ثبت گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر کپی مشمول گارانتی و ضمانت است.



رفع مشکل فیوزینگ دستگاه کپی
تعمیر قطعه ی به نام فیوزینگ در رفع مشکل دستگاه کپی کمک زیادی می کند. اگر از کاربران دستگاه کپی بوده‌اید حتما متوجه داغی کاغذ در زمان خروج از دستگاه کپی بوده‌اید. علت این گرمای احساس شده در کاغذ در واقع فیوزینگ دستگاه کپی است. چرا که کاغذ در زمان چاپ از زیر این فیوزینگ عبور کند. یونیت فیوزینگ دستگاه کپی متشکل از دو بخش است که به ترتیب عبارتند از بخش هات‌رول و بخش پرس‌رول. بخش هات‌رول از آهنی با روکش تفلون تشکیل شده است. حرارت فیوزینگ که حدود 180 درجه سانتیگراد است در واقع توسط این بخش از دستگاه تأمین شود. (حرارت فیوزینگ در این بخش توسط لامپی تامین می شود که از مرکز هات‌رول رد می شود).

بخش دوم یا همان پرس‌رول از جنس سیلیکون و بسیار نرم است. نکته ای که باید در نظر داشت آن است که اگر کاغذ، تکه پاره، شی کوچک و مواردی از این دست در داخل فیوزینگ گیر کرد برای خارج کردن آن نباید از اشیاء نوک استفاده کرد. قطعه فیوزینگ دستگاه کپی قابل تعویض و تعمیر می باشد. اجزای این بخش از دستگاه نظیر هیت المنت، فیلم فیوزینگ، پرس رولر و … در بازار موجود است و هر کدام به تنهایی قابلیت تعویض را دارند.

رفع مشکل کارتریج دستگاه کپی
کارتریج یکی از قطعات دستگاه کپی است و اختلال عملکرد آن مستقیماً در کیفیت کپی تاثیر می گذارد. در شرایطی که تونر خالی یا کم شود، به سادگی می توانید مجدداً آن را پر یا تعویض کنید و بدین طریق اشکالات پیش آمده در دستگاه کپی را رفع نمایید. اما در شرایطی که مشکل مربوط به اختلال کارکرد کارتریج باشد حتما باید تعویض شود. کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران اعلام کرده اند که شارژ کارتریج به طور کلی به صرفه تر از تعویض آن با یک کارتریج جدید است. زیرا شارژ کارتریج روش مقرون به صرفه ای است اما برای تعویض کارتریج در دستگاه های کپی، کاربر باید متحمل هزینه ی بیشتری شود.

در ضمن پس از هر بار شارژ می توان حدود ۸۰ درصد کارکرد یک کارتریج اورجینال را بدست آورد و همین موضوع سبب شده تا تفاوتی بین کارتریج نو و کارتریج شارژ شده وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که جنس کاغذ و مرغوب بودن تونر در کیفیت دستگاه کپی تاثیر گذار است.
منبع و ادامه: رفع اشکال دستگاه کپی

ویرایش بوسیله کاربر 1400/01/16 03:07:12 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت