تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

seoupdate Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/15 12:35:17 ق.ظ
seoupdate

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 67
مرد
مکان: کرج

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
یخچال صنعتی


شرایط نگهداری انواع مواد غذایی در طی پروسه های مختلف متفاوت می باشد. ابتدا باید آن ها را در سردخانه صنعتی نگهداری کرد؛ از همین جهت مراحل ساخت سردخانه صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا دقت در نصب سردخانه و به کار بردن تجهیزات مرغوب، کیفیت و عمر سردخانه را بالا می برد. یخچال صنعتی، معمولا برای ذخیره و انبار مواد غذایی در حجم انبوه کاربرد دارد و اصولا به دو بخش، سردخانه های کوتاه مدت و سردخانه های بلند مدت تقسیم می شود. در ساخت سردخانه صنعتی برای نمای بیرون آن باید از استیل استفاده کنند تا هم شستشوی آن بهتر انجام شود و هم از بین رفتن میکروب و عفونت از آن راحت تر است.

سردخانه صنعتی کوتاه مدت برای نگهداری سبزیجات، لبنیات، دارو، میوه و حتی گل و گیاه که بین یک روز تا یک هفته نگهداری آن ها طول می کشد، استفاده می شود. این سردخانه ها مدت زمان کمتری روشن می باشند، بی صدا هستند و دمای آن ها معمولا بالای صفر است. اما موادی نظیر گوشت، مرغ و مواد غذایی دریایی که باید در شرایطی خاص و مدت زمان طولانی تری نگهداری شوند، در سردخانه زیر صفر نگهداری می شوند که دمای آن تا منفی 18 هم می رسد.

اما در خصوص یخچال صنعتی … جامعه هدف یخچال های صنعتی، سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای است. صاحبان فروشگاه های عرضه مواد غذایی باید بدانند کدام یخچال فروشگاهی را برای فروشگاه شان انتخاب کنند تا هم پاسخگوی نیازهای آن ها باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان آورد .

طراحی یخچال فروشگاهی به شکلی ست که با توجه به باز و بسته شدن مکرر درب آن ها ، مواد را در دمای خاص نگهداری می کند و تازگی مواد غذایی را ضمن به نمایش گذاشتن آن حفظ می کند . این دستگاه ها به لحاظ سایز، شکل و حتی میزان مصرف انرژی، متفاوت از نوع خانگی آن است، زیرا با اجزایی نظیر اواپراتور، فن های خنک کننده، گرم کننده های ضد برفک و کمپرسورهای با کارآیی بالا طراحی شده اند.

انواع یخچال فروشگاهی عبارتند از یخچال پرده هوا (ایستاده) که به عنوان یخچال سوپرمارکت و یخچال هایپرمارکت استفاده می شود، یخچال ویترینی (خوابیده) که در دو مدل یخچال ویترینی شیشه خم و شیشه تخت وجود دارند، فریزر خوابیده (صندوقی) و … است. یک یخچال صنعتی خوب، بهتر است ویژگی هایی شامل طبقات قابل جا به جایی و تنظیم، چرخ جهت انتقال آسان از بخشی به بخش دیگر و نورپردازی LED درون کابین یخچال به منظور نمایش بهتر محصولات به مشتریان داشته باشد.

منبع https://unique-cold.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.231 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت