تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

lavazemekhodro Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/11 02:43:59 ب.ظ
lavazemekhodro

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54

هیچ ارزانی بی علت نیست. هر خریداری مایل است یک کالای مشخص را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کند. اما در اغلب موارد، اصرار بر خرید کالای ارزان قیمت به ضرر خریدار منجر می شود. عوامل زیر از جمله دلایل ارائه فروش سررسید ارزان قیمت است.

استفاده از مواد اولیه بی کیفیت : برخی از تولید کنندگان برای پایین آوردن قیمت سررسید خود، از مواد اولیه ( کاغذ، چرم، جوهر، چسب و . . . ) بی کیفیت و روش های نامناسب تولید استفاده می کنند. سررسید تولید شده به این روش دارای ظاهری نا مطلوب و عمری کوتاه است.
عدم تطابق نمونه با محصول نهایی : گاها تولیدکنندگان، سررسیدهای نمونه خود را با کیفیتی قابل قبول و قیمتی پایین ارائه می دهند اما پس از اخذ سفارش، آنرا با کیفیتی نامطلوب تولید کرده و به مشتری تحویل می دهند و به نوعی وی را در عمل انجام شده قرار می دهند. برای جلوگیری از این موضوع حتما سابقه تولید کننده مورد نظر را بررسی کرده و از میزان رضایت مشتریان اسبق آنان را مورد بررسی قرار دهید و هرگز به قیمت های خیلی پایین به راحتی اعتماد نکنید.
عدم توانایی تولید کننده در تحویل سفارش : برخی از تولید کنندگان سودجو در مرحله استعلام قیمت ( مخصوصا در مورد کارهایی با تیراژ بالا ) با اعلام قیمت پایین، کار را گرفته و سپس در مرحله تولید، سفارش دهنده را با مشکلات فراوان ( تغییر مشخصات سفارش، تغییر زمانبندی تحویل، کاهش کیفیت و . . . ) مواجه می کنند.
زمان سفارش و قیمت سررسید :
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، قیمت کاغذ و سایر مواد اولیه تولید سررسید، شیب صعودی پیدا می کند و این مورد یر قیمت تمام شده سررسید تاثیر خواهد گذاشت. لذا بهتر است تا سفارش خود ( مخصوصا سفارشات تیراژ بالا ) را در اولین زمان ممکن ثبت نمایید. در مقاله، بطور دقیق تر به این موضوع پرداخته شده است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.075 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت