تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/02 10:27:38 ق.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran

امروزه با ورود تکنولوژی پرینت سه بعدی به صنعت جواهرسازی، این امکان برای جواهرسازان فراهم گردیده که فرآیند تولید و شکل دهی نهایی به جواهرات را بهبود ببخشند. دو تکنولوژی SLA و DLP اصلی ترین تکنولوژی های چاپ سه بعدی بوده که در جواهرسازی با پرینتر سه بعدی به کار می روند. این دو تکنولوژی به دلیل پایه رزین بودن، دو ویژگی کیفیت سطح مناسب و نمایش جزییات با دقت بالا را ممکن می سازند، دو ویژگی اصلی که در جواهرات بسیار حائز اهمیت می باشد.
ریخته گری از روش های مرسوم تولید جواهرات از جنس فلز می باشد، که در آن از مدل های تولید شده توسط پرینتر سه بعدی استفاده می نمایند. این مدل ها از جنس موم گرما نرم می باشند، که پس از بسته شدن قالب و حرارت دادن، موم داخل محفظه قالب ذوب شده و مواد مذاب جای موم را می گیرند. این مواد مذاب می توانند از جنس طلا یا نقره باشند و جواهرساز پس از خنک شدن مواد و بیرون آوردن آن ها از قالب، پروسه پرداخت، صیقل و تبدیل آن به محصول نهایی را انجام می دهد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.067 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت