تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

monaprance Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/04 12:41:57 ق.ظ
monaprance

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: tAbriz

لوله upvc و اتصالات upvc که جهت لوله کشی استخر استفاده می شوند تا به امروز مناسب ترین نوع لوله جهت انتقال آب آشامیدنی و تصفیه شده می باشند.

لوله و اتصالات upvc یکی از انواع پیشرفت ها در زمینه ساخت استخر می باشد . لوله و اتصالات upvc دارای مزایای زیادی نسبت به گذشته می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره کردیم .


مزایای لوله و اتصالات upvc ( یو پی وی سی ) :



عدم رسوب گیری :

یکی از مشکلات سیستم لوله کشی های فلزی جمع شدن رسوب حاصل از مواد مورد استفاده در استخر بود که موجب از کار افتادن شیرآلات می شدد . این مشکل در لوله های upvc برطرف گردیده است .

مقاومت بالا :

مواد شیمیایی مورد استفاده در تصفیه آب استخر همانند کلر موجب خسارت به لوله های فلزی می شود . اما لوله و اتصالات upvc به علت مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی مورد استفاده دارای طول عمر بالایی می باشند .

سهولت در نصب لوله و اتصالات upvc :

از دیگر مزایای این نوع اتصالات نصب آسان می باشد . این لوله ها دارای وزن سبکی بوده و به همین سبب حمل و نقل آنها نیز مناسب می باشد . همچنین در کنار وزن سبک دارای کیفیت و مقاومت بالایی بوده و از لحاظ ایمنی نیز مناسب می باشند .

قیمت مناسب :

قیمت لوله و اتصالات upvc به نسبت سایر سیستم های لوله کشی استخر مناسب می باشد . همچنین مزایایی همانند مقاومت بالا و طول عمر بیشتر موجب مقرون به صرفه بودن این نوع اتصالات شده است .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت