تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

avin Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/27 11:50:13 ق.ظ
avin

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

اصولا از طراحی لوگو شرکت در تمام امور گرافیکی استفاده می شود. به همین خاطر باید لوگوی طراحی شده دارای تغییر مقیاس باشد و بدون رنگ یا سیاه سفید هم پیام خود را به مخاطبان القا کند. همچنین از لوگوی طراحی شده در مهر شرکت و ست اداری استفاده می شود. به عنوان مثال لوگوی طراحی شده یکی از مهم ترین عناصر موثر در بالای سربرگ یا بر روی کارت ویزیت شرکت می باشد. به همین سبب طراحی لوگو شرکت باید منحصر به فرد ، جذاب و گیرا باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند. در طراحی لوگو برای حفظ شخصیت شرکت بهتر است از لوگوهای رسمی استفاده شود همچنین طراحی لوگو حرفه ای شرکت تلفیقی از ایده پردازی ، اصول ، هنر و روانشناسی مطابق با زمینه فعالیت خود شرکت می باشد.
طراحی لوگو موفق و حرفه ای برای شرکت ، تاثیرگذاری بالایی بر مخاطبان دارد. همچنین در بین بسیاری از لوگوهای رقبا قابل تشخیص است و به خوبی قابل درک می باشد. بدین معنا که طرح گرافیکی و پیام نهفته در لوگو به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار می کند. به هرمیزان که لوگوی طراحی شده ساده باشد به راحتی و سهولت در ذهن ها ثبت می شود و حرفه ای تر به نظر می رسد.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/02/30 10:32:33 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.092 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت