تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara73 Offline
#1 ارسال شده : 1396/10/06 03:54:28 ب.ظ
sara73

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26

تشکرها: 1 بار
یکی از راه های دریافت اقامت در آلمان راه اندازی بیزینس و ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت در آلمان میباشد. مناسب ترین نوع کسب و کارهای کوچک و معتبر GmbH میباشد با حداقل سرمایه می توانید برای ثبت شرکت در آلمان اقدام کنید که حداقل 12500 تا 25000 هزار یورو می باشد.
ثبت قانونی شرکت تنها زمانی ممکن است که شرکت ثبت تجاری شود و توافق نامه محضری باید بی سهامداران وارد شود. ثبت شرکت توسط وکلای ماهر حقوقی این شرکت ها در یکی از محضرهای آلمان در کمتر از 2 هفته (حضور مالک در محضر و بانک یک روز مورد نیاز است) انجام میگیرد و به همراه حساب بانکی به نام و با حق واریز و برداشت مالک ایرانی شرکت تحویل میگردد.در این روش سرمایه گزاری نیاز به شریک یا کارمند آلمانی نمیباشد و اشخاص ایرانی مالک شرکت ،به طور شخصی قادر به واریز و برداشت از حساب شرکت خود از اقسام نقاط دنیا خواهند بود.

آلمان موتور اقتصاد اروپا و با چین و ایالت متحده در حال رقابت است. آلمان به میزان قابل توجهی سطح مالیات شرکت های خود را کاهش داده است و دولت فدرال کسب و کارهای جدید را تضمین می کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.641 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت