تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

matiiiiiin Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 11:32:18 ق.ظ
matiiiiiin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تبریز

نقل قول:
سوله نوعی سازه فضایی عظیم می باشد که در انبارها ، پارکینگ ها ، سالن ها ، فرودگاه ها ، کارخانه ها و .... کاربرد دارد . سوله ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند . از سوله آماده می توان استفاده مجدد نمود . سوله دست دوم یکی از انواع سوله ها می باشد که برای افرادی که نمیخواهند هزینه زیادی را بپردازند استفاده می شود .
سوله دست دوم و یا سوله کارکرده معمولا برای خطوط تولید شرکت ها و کارخانه هایی می باشد که معمولا قسمتی از کار خود را متوقف نموده اند .یکی از مهمترین نکات در خرید سوله کارکرده تعمیر و بازسازی سوله می باشد . زیرا سوله دست دوم ممکن است در طول مدت استفاده تخریب و یا در زمان انتقال و جابه جایی آسیب دیده باشد . به همین سبب سوله دست دوم نیاز به بازسازی ، ترمیم و رنگ آمیزی دارد تا بتوان مجددا از آن استفاده نمود .
برای مثال در برخی موارد ممکن است نیاز باشد قطعات و ستون هایی از سوله دست دوم برای استفاده مجدد تعویض شود . البته باید توجه شود قبل از رنگ آمیزی و روغن کاری سوله دست دوم ابتدا باید آن را خشک نموده و سطح آن را از هر گونه زنگ زدگی و خوردگی و ... پاک سازی کرد . همچنین در هنگام رنگ آمیزی باید به شرایط محیطی نیز توجه نمود و از رنگ آمیزی در شرایط هوایی یخبندان و مه آلود و دارای رطوبت جلوگیری نمود . بهتر است دو لایه رنگ به منظور آستر زده شود .
بعد از رنگ آمیزی سوله دست دوم نیز نیاز به مراقبت و نگهداری از آن در برابر خوردگی می باشد. به طور کلی استفاده از سوله کارکرده مقرون به صرفه می باشد . سوله کارکرده برای چه افرادی مناسب است ؟

سوله دست دوم برای افرادی مفید می باشد که نمی خواهند هزینه زیادی را بپردازند . همچنین درصورتی که شرایط آب و هوایی محل شما مناسب بوده و سوله دست دوم نیز کار شما را پیش می برد ، می توانید از این سوله استفاده کنید . مورد مصرف دیگر برای سوله کارکرده ، شرکت هایی هستند که نیاز به استفاده کوتاه مدت از سوله دارند . یا پس از مدتی مکان خود را تعویض خواهند نمود .
سوله دست دوم در شرکت ابتدا دپو و انبار می شود و سپس در هنگام فروش دوباره سرهم بندی و مونتاژ می شود . بههمین دلیل به سوله دست دوم ، دمونتاژ نیز می گویند .

مطمئنا قیمت یک مبحث حائز اهمیت در خرید می باشد که سوله دست دوم از این لحاظ دارای مزیت می باشد . برای سفارش سوله دست دوم ابتدا بهتر است با دقت شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند را بررسی نمود و سپس سوله ای مناسب با کارکرد خود انتخاب و خریداری نمود .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.488 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت