تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/12 09:55:12 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54

car


فورد GT توان 647 اسب بخار و گشتاور 745 نیوتن­ متری را تولید می­کند که موجب رسیدن این خودرو به سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت می­شود.
سوپر خودروی فورد با موتور V6 توربوشارژ 3.5 لیتری 90% حداکثر گشتاور خودش را از 3500rpm به خروجی می­ دهد. وزن این خودرو 1361 کیلوگرم است که نسبت توان به وزن آن 475bhp/ton می­باشد.
فورد مدعی است که این سوپرخودرو فورد در مسیر مسابقه موتورسواری و اتومبیل­رانی پارک Calabogie کانادا سریعتر از مک­لارن 675LT 510bhp/ton و فراری 458 Special 435bhp/ton می­ باشد. همچنین به این موضوع که فورد GT زمان 2 دقیقه و 9.8 ثانیه را برای خود ثبت کرده اشاره دارد که سریع­تر از زمان ثبت شده مک­لارن و فراری که به ترتیب 1 ثانیه و 3.1 ثانیه می­ باشند است.
فورد این سرعت منحصربفردش را مدیون آیرودینامیک فعال خودرو و سیستم­های تعلیقش می­ باشد.
راج نایر رئیس توسعه محصولات مک­لارن می­گوید: "فورد GT را می­توان در یک کلمه خلاصه کرد، کارایی". او می­افزاید: "ما توانستیم صرفه­ جویی قابل­ توجهی توسط معماری فیبرکربنی در وزن این خودرو انجام دهیم. سپس این صرفه­ جویی را برروی کارایی، مخصوصاً در زمینه دینامیک ­های فعال سرمایه­ گذاری کردیم که نتیجه آن خلق خودرویی سریع بود."

car


منبع:اجاره خودرو کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.723 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت