تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/18 04:11:18 ب.ظ
sara

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

قصد خرید بک لینک را داری اما هنوز شک داری که چه کار کنی؟ ما در این مقاله به طور کامل توضیح می دهیم که آیا خرید بک لینک اشتباه است؟ و چرا برخی از افراد می گویند که نباید بک لینک بخریم. همچنین در ادامه توضیح می دهیم که بهتر است بک لینک را بخرید یا بسازید؟

ساخت بک لینک های خوب و با کیفیت زمان بر است و در حقیقت ما بک لینک را برای این می سازیم که روابط جدیدی ایجاد کنیم. ممکن است شما برای ایجاد بک لینک رایگان از مشتری های خود بخواهید که در لینک شما را در سایتشان قرار دهند، ممکن است از پست مهمان استفاده کنید و یا بنری از سایت خود را در سایت دیگری تبلیغ کنید … . همه این موارد روش هایی برای ساخت بک لینک هستند. و اما برویم سراغ موضوع امروز که خرید بک لینک است و توضیح دهیم که آیا واقعا خرید بک لینک اشتباه است؟

آیا خرید بک لینک اشتباه است؟
درست است که خرید بک لینک و در واقع پرداخت پول برای دریافت لینک، نقض قوانین گوگل است؛ اما اگر به شکل این کار را انجام دهید، احتمال اینکه به سایت شما آسیبی برسد خیلی کم است.

نمیتوان به طور قطع گفت که خرید بک لینک اشتباه است. این موضوع کاملا بستگی به استراتژی سئو خارجی سایت شما دارد. ممکن است فردی تصمیم بگیرد که برای بهبود صفحاتی از سایتش نیاز به رپرتاژ دارد.همانطور که میدانید رپرتاژ مقاله ای است که شما پیرامون کلمه کلیدی مورد نظر خود نوشته و آن را در سایت های دیگر مانند سایت های خبری به اشتراک می گذارید و از آن جا از ادمین سایت میخواهید که به سایت شما با انکر تکست مربوطه لینک بدهند.

احتمالا خودتان می دانید که رپرتاژ یکی از روش های خرید بک لینک به حساب می آید و شما در واقع برای انجام چنین کاری، باید مبلغ مشخصی را به ادمین سایت بپردازید.

ممکن است فردی بر طبق استراتژی که دارد، در سال چندین بار از رپرتاژ استفاده کند. چرا که گوگل، هر بک لینک را به عنوان یک رای در نظر میگیرد و هرچه تعداد رای های شما بیشتر باشد، رتبه های بهتری در گوگل خواهید داشت. حال شما از خیلی از سایت های معتبر نمی توانید بک لینک بگیرید، مگر اینکه در ازای آن پول پرداخت کنید. در شرایط تبلیغات نیز به همین صورت است.

ایندکس گوگل چیست و از چه راه هایی می توان صفحات را ایندکس کرد؟
شما برای اینکه بخواهید سایت خود را در جاهای دیگر تبلیغ کنید باید مبلغ مشخصی پول پرداخت کنید تا مثلا بنر تبلیغاتی شما به همراه لینک در یک سایت دیگر قرار بگیرد. بنابراین لزوماً نمی توان گفت خرید بک لینک اشتباه است. پس خرید بک لینک، اگر به طور حساب شده انجام شود و در آن زیاده روی صورت نگیرد، نه تنها به سایت شما آسیب نمیرساند بلکه می تواند مفید هم باشد.

پس چرا می گویند خرید بک لینک اشتباه است؟
دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه می گویند خرید بک لینک اشتباه است و می تواند به سایتتان آسیب برساند. برخی از این دلایل را به طور خلاصه در زیر توضیح داده ایم:

خرید بک لینک، خلاف قوانین گوگل است
یکی از دلایلی که می گویند نباید بک لینک بخرید این است که گوگل به وضوح در صفحه قوانین خود گفته است که لینک نخرید! و در ادامه توضیح داده که این لینک ها شامل موارد زیر هستند:

“خرید و فروش لینک هایی که رتبه (PageRank) منتقل می کنند. که شامل پرداخت پول برای گرفتن لینک، پست یا محتوایی که حاوی لینک باشد، مبادله کالا یا خدمات برای دریافت لینک، فرستادن یک محصول رایگان برای یک شخص به منظور اینکه درباره آن محصول بنویسند و لینک بگذارند.”

خرید بک لینک
پس همانطور که دیدید، تمامی موارد بالا از دید گوگل نباید انجام شود. به همین دلیل اشخاص بسیاری هستند که با خرید بک لینک مخالف هستند. اما همان طور که گفتم، خرید برخی لینک ها صرفا مضر نیست و بر طبق استراتژی بازاریابی آنلاین و سئو خارجی سایت خود می توانید از آنها استفاده کنید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که بک لینک ها جواب بدهند
صرفا با داشتن یک لینک در یک صفحه با دامین اتوریتی 80، نمی توانید شاهد جهش عظیمی در جایگاه سایت خود در سرپ باشید. معمولا از سایت هایی که خرید بک لینک را انجام می دهید، لینک سایت شما را در صفحاتی می گذارند که معیار های خوبی دارد اما ترافیک کمی دارد. همچنین ممکن است لینک سایت شما را در سایتی بگذارد که اصلا توسط گوگل ایندکس نشود و یا در سایت های پنالتی شده قرار دهد و در حقیقت کاری از دست شما بر نمی آید.

اگر خرید بک لینک اصولی انجام نشود می تواند با سایتتان آسیب برساند
ریدایرکت چیست؟ آموزش کامل ریدایرکت ها
ممکن است شما به یکی از شرکت های خرید بک لینک پولی پرداخت کرده باشید که در ازای آن به شما 50 لینک از سایت های معتبر بدهند. اما آیا واقعا این افراد به طور اصولی برای سایت شما لینک میسازند؟ عموما این لینک ها حاوی یک انکر تکست با کلمه کلیدی اصلی و بدون هیچ گونه محتوایی و در زیر یک پست نامرتبط ایجاد می شود. یا اینکه ممکن است لینکی که برای سایت شما ایجاد کرده اند، از 40 صفحه دیگر از همان دامین لینک داده شود. در این شرایط است که خرید بک لینک نه تنها به سایت شما کمک نمی کند بلکه می تواند به آن آسیب هم برساند.

خرید بک، یک استراتژی بلند مدت نیست
دلیل دیگری که خرید بک لینک می تواند اشتباه باشد، این است که شما نمی توانید از این استراتژی به صورت مداوم و همیشگی استفاده کنید. آیا قرار است هر ماه کلی پول بابت خرید بک لینک بدهید؟ مشخصاً این کار نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. حتی اگر شما توان پرداخت این هزینه را هم داشته باشید، باز هم خوب نیست چرا که ممکن است به عنوان سایت های اسپم شناخته شوید و به مرور شامل پنالتی گوگل نیز بشوید.

بهترین استراتژی این است که شما با تولید محتوای خوب و با کیفیت سعی کنید از سایت های دیگر به صورت طبیعی لینک دریافت کنید. اگر هم قصد خرید بک لینک را دارید، نباید به طور مصنوعی این کار را انجام دهید. برای مثال، نباید در یک ماه کلی لینک بخرید و در ماه های آینده هیچ خبری از بک لینک نباشد.

بک لینک بخریم یا بسازیم؟
همان طور که در بالا اشاره کردیم، شما برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو به بک لینک نیاز دارید. حال اینکه شما بخواهید بک لینک را بسازید یا بخرید، به استراتژی لینک سازی خارجی، بودجه، زمان و دیگر موارد مربوط می شود. به هر حال خرید بک لینک هم می تواند مزایایی را برای شما همراه داشته باشد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره کرده ایم:

سئو محلی چیست | آموزش سئو محلی (local seo)
مزایای خرید بک لینک
همانطور که در بالا راجع به معایب خرید بک لینک حرف زدیم، در اینجا می خواهیم راجع به مزایای آن صحبت کنیم.

1. با خرید بک لینک، در زمان خود صرفه جویی می کنید
با خرید بک لینک، می توانید تا حد زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید. اگر سرتان خیلی شلوغ است و مشغول انجام چندین پروژه به طور همزمان هستید، به احتمال زیاد وقت چندانی برای ایجاد بک لینک های با کیفیت نخواهید داشت. در این شرایط، خرید بک لینک از یک شرکت معتبر، می تواند به شما تا حد نسبتا خوبی کمک کند تا پروژه های خود را پیش ببرید.

همچنین شما می توانید از افرادی که برای شما کار میکنند، برای ایجاد بک لینک های با کیفیت کمک بگیرید. اما برای آن کار نیز باید کمی زمان صرف کنید و به درستی به همکاران خود آموزش دهید. پس در شرایطی که شما ترجیح میدهید وقت خود را بر روی مسائل مهم تر بگذارید، خرید بک لینک می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

2. گرفتن سریع نتیجه
در شرایطی که شما یک پروژه فورس داشته باشید، خرید بک لینک های با کیفیت از یک شرکت معتبر، می تواند پروسه پیشرفت پروژه را بهبود بخشد و شما سریع تر به نتیجه دلخواه برسید. می دانید که پروژهای سئو با یک موضوع نسبتاً رقابتی، حداقل حدود 3 تا 6 ماه زمان می برد. در این شرایط با خرید بک لینک شما می توانید شاهد پیشرفت سریع تر پروژه باشید.

با در نظر گرفتن این موارد، شما می توانید تصمیم درست را بگیرید که آیا بک لینک بخرید یا بسازید. امیدوارم که بعد از خواندن این مقاله اطلاعات نسبتا خوبی از خرید بک لینک به دست آورده باشید.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/09/18 04:14:36 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.480 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت