تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/18 12:04:45 ق.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

خرید خودرو به ویژه خودرو کارکرده امری با ریسک بالا محسوب می‌شود. شما مطلع نیستید که مالک قبلی خودرو، چطور از خودرو نگه‌داری ‌کرده است. آیا خودرو تصادف شدید داشته یا نداشته؟ آیا خودرو نقص مهم فنی دارد یا ندارد؟ در حقیقت آسیب‌های فنی و بدنه را می‌توان مهم‌ترین و در عین حال مبهم‌ترین موضوع در خرید خودرو دست دوم دانست که شناسایی آنها از عهده هر کسی برنمی‌آید. بنابراین مهم‌ترین نکته در خرید خودروی دست دوم این است که به اندازه ارزش واقعی خودرو پول پرداخت کنید.

آمار شرکت همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگترین شرکت کارشناسی خودرو نشان می‌دهد که 40 درصد خودروهای کارشناسی‌شده دارای حداقل یک قطعه رنگ‌شده هستند و 32 درصد خودروها هم ایرادات فنی دارند. دقت در آمار فوق و مشاهده افرادی که روزانه با کلاهبرداران خودرو مواجه می‌شوند به اندازه کافی ضرورت استفاده از کارشناسی خودرو پیش از خرید را اثبات می‌کند. شما وقتی خودروی موردنظرتان را نزد کارشناس مجرب می‌برید، خودرو از نظر ظاهری، فنی، بدنه و تصادف‌های احتمالی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد تا ارزش واقعی آن مشخص شود. این بهترین و مطمئن‌ترین راهی است که ریسک خرید خودروی دست دوم را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو لازم است اما کافی نیست!

تا به الان با ضرورت انجام کارشناسی خودرو پیش از خرید آشنا شدید؛ اما آیا انجام کارشناسی خودرو برای هر خودرویی که بازدید می‌کنید بهترین روش برای کاهش ریسک خرید خودرو دست دوم است؟ قطعا اینطور نیست. آمارها نشان می‌دهد که برای خرید خودرو دست دوم به 3 تا 5 بازدید نیاز است تا خودروی مدنظر پیدا شود. غیر از زمانی که خریدار باید صرف جستجو و انتخاب خودروی مناسب بکند، پرداخت هزینه کارشناسی به ازای تمام موارد بازدید شده امری معقول و منطقی محسوب نمی‌شود. گاهی دیده شده که خریدار از 7 خودرو بازدید کرده و برای همه آنها هزینه کارشناسی را پرداخت کرده و باز هم به نتیجه دلخواه نرسیده است.
تبلیغات
dooorsa Offline
#2 ارسال شده : 1399/11/01 11:34:48 ق.ظ
dooorsa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
من خیلی به فکر معاوضه خودرو هستم یه جایی هم پیدا کردم که خوب بود تو این زمینه اینجا کسی هست جایی رو بخواد پیشنهاد بده؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.490 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت