تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

trucks-car Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/06 05:56:57 ب.ظ
trucks-car

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

چندی پیش باافزایش تحریم‌ها و کاهش واردات کامیونت‌های اروپایی، شرکت بهمن دیزل در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل دست به نوآوری زده است. محصول این نوآوری که کامیونت شیلر 6 تن می‌باشد که برای تولید آن از تکنولوژی‌ها و متدهای روزن دنیا بهره گرفته شده است.

کامیونت شیلر در چین توسط شرکت وان لیانگ ساخته شده است و برای اولین بار وارد بازار های داخلی شده است. شاسی کامیونت های شیلر از کامیونت های شرکت ایسوزو الهام گرفته است و در ساخت آن سعی شده است تا از بهترین متریال استفاده شود. در این راستا می‌توان به موتور این کامیونت از برند cummins اشاره کرد که برای رانندگان ایرانی برندی آشنا و محبوب است و با قدرت بالایی که دارد؛ به راحتی جواب گوی آن در تمام شرایط می‌باشد.

کامیونت شیلر 6 تن دارای 3760 سی‌سی حجم موتور، قدرت 141 اسب بخار و حداکثر توان شیب روی 50 درصد است که با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، کامیونت شیلر توانسته تست جاده‌های کوهستانی و ناهموار را در شرایط دمایی مختلف با موفقیت پشت سر بگذارد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این کامیونت می‌توان به استاندارد آلایندگی یورو 5، ترمز بادی، تورشن بار، کولر، توربوشارژر، ایمنی بالا به واسطه سیستم ترمز ABS و … اشاره کرد.
ویژگی‌های منحصر بفرد در کامیونت شیلر، قدرت و ایمنی بالا در آن موجب شده است این کامیونت 6 تن، سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین و کارآمد ترین محصول بازار شناخته شود. همچنین مورد دیگری که در محبوبیت و فروش بالای کامیونت 6 تن شیلر تاثیر گذار بوده است؛ قیمت مناسب آن و تناسب ویژگی‌های آن با آب و هوا و شرایط اقلیمی کشورمان می‌باشد.

و در پایان لازم به ذکر است که کامیونت شیلر در کاربری‌هایی نظیر یخچال، کمپرسی، باربری، آتش نشانی، خودروبر، حمل نوشابه، مسقف فلزی و… قابل استفاده می‌باشد.

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رسد، شرکت بهمن دیزل به دنبال استقبال گسترده مشتریان، طرح ویژه‌ای را جهت فروش نقدی کامیونت شیلر 6 تن آغاز کرده است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه فروش کامیونت شیلر 6 تن و اطلاع از قیمت روز کامیونت شیلر، به نمایندگی های مربوطه مراجعه نمایید.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/08/06 05:58:15 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت