تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

toseafraz Offline
#1 ارسال شده : 1399/03/12 04:27:24 ب.ظ
toseafraz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

1-فراموش کردن جزئیات
نورپردازی ساختمان فرآیندی است که در آن حتی کوچک‌ترین جزئیات هم می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا کنند. این جزییات معمولا فراموش می‌‌شوند در حالی که اگر به آن‌ها توجه شود، می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی داشته باشند. برای مثال یکی از همین جزئیات فضاهای کوچکی بر روی نمای ساختمان هستند که می‌توانند به کمک نورپردازی صحیح و اصولی برجسته شوند و مورد توجه قرار بگیرند. این کار باعث هماهنگی تصویر کلی ساختمان می‌شود.

بنابراین توجه به جزئیات را فراموش نکنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.


2- تنوع بیش از حد در نورپردازی
یکی از نکاتی بسیار مهم که معمولا فراموش می‌شود، حفظ سبک نورپردازی است. حتما تا به حال با ساختمان‌هایی روبرو شده‌اید که نورپردازی آن‌ها بسیار شلوغ و به شکلی بسیار غیراصولی انجام شده است.

بسیار مهم است که سبک خاصی از نورپردازی را در ابتدا انتخاب و تا پایان کار آن را حفظ کنیم و از نورپردازی‌های شلوغ و بهم ریخته استفاده نکنیم. انتخاب یک سبک خاص به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب‌های خود را محدود کنید و در نهایت کار ساده‌تری را برای انتخاب در پیش داشته باشید.



3- استفاده از چراغ‌های خورشیدی
تجهیزات نورپردازی که از نور خورشید استفاده می‌کنند، چندان موثر نیستند. عملکرد این تجهیزات به آب و هوا وابسته است و معمولا گنجایش زیادی برای ذخیره‌ی انرژی ندارند تا بتوانند در نبود نور آفتاب، شدت نور را ثابت نگه دارند. چراغ‌های خورشیدی برای نورپردازی دکوراتیو مناسب‌تر هستند.

بنابراین سیستمی را برای نورپردازی انتخاب کنید که برق کافی را به نورپردازی خارج از ساختمان برساند. به این شکل می‌توانید خیال خود را از بابت عملکرد صحیح چراغ‌ها، راحت کنید.


جهت مطالع بیشتر این مقاله واردی لینک زیر شوید.
بایدها و نبایدها در اصول نورپردازی نما
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.099 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت