تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zaban Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/17 10:38:36 ق.ظ
zaban

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای یادگیری زبان استفاده کنید این است که تا آن جا که ممکن است بخوانید و این باعث می شود که واژگان شما بهتر شود .
- کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره بخوانید .
-روزنامه بخوانید . روزنامه‌ ها یک راه بسیار خوب برای یادگیری اصول زبان است ، زیرا معمولا دستورات زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم و درک هستند.
- سعی کنید فیلم تماشا کنید و در هنگام تماشا زیر نویس فیلمتان را خاموش نمایید .
- بازی های MMO :این بازی ها به شما این امکان را می دهند که با افرادی که در کشورهای انگلیسی زبان هستند صحبت کنید و از آن ها انگلیسی بیاموزید .
- با دوستت بیاموز : با دوستت انگلیسی صحبت کن و به صورت آنلاین چت ، ایمیل ، و اسکایپ به صورت انگلیسی به تمرین با دوستت بپرداز .
- آواز خواندن : با این راه شما می توانید آواهای انگلیسی را به خوبی بیاموزید و همچنین این راه به بهبود واژگان شما کمک خواهد کرد. آهنگ مورد علاقتان را پیدا کنید و علاوه بر مفهومش ، آن را نیز به خاطر بسپارید.
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان به شما در یادگیری کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی زبان را بیاموزید . اگر بتوانید حداقل 6 ساعت در روز برای listening ، writing و speaking زمان بگذارید ، پیشرفت عالی و چشم گیری در آموزش زبان انگلیسی خواهید داشت.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.148 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت