تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/30 02:44:25 ب.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

درباره دی اس ۳

اجاره خودرو
به تازگی در ایران یکی از خاص ترین و کوچکترین خودروی جهان وارد بازارشده بنام دی اس۳ که به کوچولوی فوق لوکس شناخته می شود. در رابطه با این خودرو میتوان گفت که زیباترین هاچ بک لوکسی است که جای آلفارومئو میتو را پر میکند و دی اس از زیر مجموعه سیتروئن می باشد که به دلیل اوضاع نا به سامان دی اس و ورشکستگی آن قصد بر کناری این برند داشتند که شرکت پژوسیتروئن در همان سال ۲۰۱۰ قصد به ادامه تولید آن را گرفت و در کنار آن سیتروئن سی۳ و پژو ۲۰۸ را وارد بازار کرد .

این خودروی لوکس که اصالت فرانسوی دارد در سال۲۰۱۰ رونمایی شد که در ۲۰۱۶ با طراحی جدید وارد بازار خودروی ایران شد.

حجم موتور این خودرو ۳سیلندر ۲۰۰۰سی سی با گیربکس ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات بوده و از امکانات داخلی آن می توان از ایربگ برای راننده و سرنشین جلو و همچنین ایربگ جانبی و پرده ای نام برد و دارای کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم خوشبو کننده و سیستم کنترل کیفیت هوا ، روکش های چرم آلکانترا، سنسور پارک عقب و جلو، صندلی های عقب تاشو، سنسور نور، نمایشگر باد تایر ها است. از امکانات بیرونی این خودرو از چراغ های عقب ال ای دی سه بعدی فوق العاده زیبا، رینگ آلیاژی با طراحی الماس سیاه، نوارهای جانبی کروم نیز میتوان حرف زد.

از آنجایی که خودرو دی اس۳ یک خودروی دو نفره سه درب است، درب های آن بصورت کشیده طراحی شده که سوار شدن در آن برای سرنشینان آسان باشد. طراحان این خودرو با عمودی کردن چراغ های روزتاب (دی لایت) در طرفین سپر باعث شدن که نمای این خودروی لوکس را بزرکتر از آنچه که هست نشان دهند .


منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.241 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت