تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

اجاره خودرو Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/29 12:43:29 ق.ظ
اجاره خودرو

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 72

مزدا ۳

اجاره خودرو
اصالت این خودرو از کشور ژاپن می باشد که با گروه بهمن فعالیت مشترک خود را در زمینه مزدا۳ را از سال ۱۳۸۶- ۱۳۸۹ آغاز کرد . که این شرکت طراحی جدید این خودرو را با بالا بردن آپشن آن که نام مزدا ۳ نیو را ازآنش کرد از سال ۱۳۸۹-۱۳۹۶ وارد بازار کرد ، این نوع جدید مزدا با اینکه یک خودرو سدان است نوع هاچ بک این مدل نیز تولید شده است، سواری بسیار راحتی نسبت به رقبای خود مانند کیا سراتو ، هیوندای اکسنت ، هیوندای النترا ، هیوندای ولوستر را دارد .در کل مزدا ۳ ماشین اسپرت و لوکس محسوب می شود.

تیپ بندی این خودرو در ۴ نوع است که بستگی به آپشن ماشین دارد و موتور ماشین در هر۴ نوع تیپ این خودرو یکسان است. تیپ ۴ مزدا ۳ نیو، فول آپشن به حساب می آید که صندلی های برقی، گرمکن صندلی، سنسور پارک، آینه وسط دوحالته و روکش چرم صندلی ها را دارا می باشد. در مدل هاچ بک این خودرو نیز تیپ بندی وجود دارد که در این مدل ارتفاع کم (اسپرت) است که یکی از دلایل ضعف مزدا۳ هاچ بک می باشد. مزدا ۳ از سال ۱۳۸۶- ۱۳۸۹ اسپرت وارد بازار می شد که از سال ۱۳۸۹-۱۳۹۶ ارتفاع ماشین حالت استاندارد تری به خود گرفت.

حجم موتور مزدا ۳ حجم ۲۰۰۰ سی سی با دارد اما به دلیل عایق کاری نامناسب صدای موتور در دور بالا به اتاق خودرو منتقل می شود، با این حال با داشتن گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک یکی از نقاط قوت این خودرو است که به سرعت و بسیار نرم دنده را تعویض می کند.

مدل های جدید تر مزدا ۳ نیو ۱۰ درصد کاهش مصرف سوخت پیدا کرده است .

جالب است بدانید امکاناتی که مزدا ۳ جدید دارد نسبت به رقبای خود که تولیدات ۲۰۱۶ هستند قابل مقایسه نیست. این خودرو دارای ۶ ایربگ ، زنون و چراغ شور با چرخش زاویه نور در پیچ، سیستم تهویه دوگانه، دارای دنده پشت فرمان و روی آن، کروز کنترل و استارت خودکار (کی لس) می باشد .


منبع : شرکت اجاره خودرو پرشین سیر پاسارگاد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.072 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت