تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/09 01:08:55 ب.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54



در بازار داغ خودروهای چهار چرخ و ۷ نفره ، فولکس واگن با خودرو اطلس بزرگان این کلاس را به رقابت می خواند .

بهار ۲۰۱۷ شروع فروش این خودرو ۷ نفره است . طراحی این خودرو را گروه VW's MQB به عهده داشته است . طراحی که با طرح هایی مثل اسکودا ، پاسات و اتکا ابتکار و ظرافت خود را نشان داده است . طول این خودرو ۵.۰۴ متر ، عرض ان ۱.۹۸ و ارتفاع آن ۱.۷۷ متر است که با این حساب یعنی ۳۴ سانتی متر بلندتر و ۱۰ سانتی متر عریض تر و ۹ سانتی متر بلند تر از مدل اسکودا است .



هر چند این خودرو در تنسی آمریکا طراحی و تولید می شود اما کارشناسان بر این باورند که به سختی می تواند بازار پر رقیب آمریکا را به دست بیاورد .

مشخصات موتور :

خریدار می تواند بین دو موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری که ۲۳۸ اسب بخار دارد و ۳.۶ لیتری ۶ سیلندری که اسب بخاری برابر ۲۸۰ دارد یکی را انتخاب کند . اما در مورد گیربکس فقط یک انتخاب وجود دارد و آن گیربکس ۸ دنده اتوماتیک است . موتور ۲ لیتری بنزینی خودروی اطلس دیفرانسیل جلو می باشد که به حالت ۴ چرخ نیز در می اید . اما در نوع ۶ سیلندر سیستم ۴ چرخ هوشمند است که به راننده این امکان را می دهد که قدرت ۴ چرخ را به طور دستی و اتوماتیک کنترل کند .



طراحی داخل خودرو نشستن ۷ نفر به صورت راحت را فراهم می سازد . فولکس واگن داخل خودرو را بسیار ساده و قابل دسترس طراحی کرده به طوری که سیستم تهویه و ضبط به صورت دکمه ای است نه لمسی . کیت استاندارد دارای چراغهای جلو LED و دی لایت می باشد . همچنین سیستم مدرن و دیجیتالی ماشین استفاده راحت و قابل دسترس را می دهد . این خودرو دارای سیستم کروز کنترل و پارک اتوماتیک است . اینترنت مدیا و کار پلی اپل و اندروید و سیستم صوتی ۱۲ بلند گویی 'فندر' است .





اطلس نسل جدیدی در فولکس واگن است . تکنولوژی جدید ، طراحی زیبا و جادار بودن باعث شده بتوان تشخیص داد که برای خودروهای ۷ نفره امریکا یی رقیبی پیدا شده است . هنوز در مورد قیمت این خودرو بحثی نشده ولی انتظار می رود که فولکس واگن ۵ نوع قیمت پیشنهاد بدهد .



منبع: اجاره خودرو کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.298 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت