تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1395/07/25 12:17:14 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54



درست می بینید این عکسها نمایی واقعی از بی ام و سری ۵ و یا به عبارتی نسل هفتم این سری که با کد G30 شناخته می شود .



چراغ های جلو عریض تر و به صورت Full-Width یا همون ال ای دی تمام عرض طراحی شده است . با یک نگاه متوجه خواهید شد که اتاق بزرگتر ،جا دار تر و عریض تر شده است . خصوصیاتی که این مدل نسبت ب مدل پیشین دارد درگ ۱۰٪ کمتر این سری که بابت این ویژگی می توان از سیستم جدید بی ام و به عنوان "سیستم بلوک درگ" تشکر کرد.



کمپانی بی ام و ادعا می کند اتاق جدید این خودرو ۱۰۰ کیلو گرم سبک تر از مدل قبلی است . مانند مدل جدید سری ۷ این مدل هسته و مرکز فایبر گلاس ندارد مواد تشکیل دهنده این سری بیشتر از ترکیبات آلومینیم ، منیزیم و استیل با دوام زیاد تشکیل شده است .
همانطور که انتظار می رود مدل ها و حجم های موتور متفاوتی در نسل هفتم سری ۵ وجود دارد : 530i 540i 530e



در این نسل دو نوع مدل گیربکس اتوماتیک ۸ دنده و دستی ۶ دنده برای کسانی که تمایل تعویض دنده به صورت دستی را دارند گذاشته شده است . همچنین کمپانی بی ام و یک مدل xDrive برای کسانی که کارایی بیشتری میخواهند طراحی کرده ، این مدل دارای سیستم ۴ چرخ است که می توان ان را کنترل به سیستم ۲ چرخ جلو و یا عقب تغییر داد .



مسلم است که فضا و تجهیزات داخل اتاق از مدرن ترین نوع باشد . سیستم نیمه خودکار رانندگی و سیستم کمک رسانی خودکار ،سیستم صوتی تصویری فوق پیشرفته با مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی ،تنظیم رنگ و فضای داخل . در نسل هفتم سری ۵ مشاهده می کنیم که هدآپ را ۷۰٪ بزرگتر و وضوح تصویر را بسیار بالاتر برده است ،فضای داخل بسیار زیباتر و وابل دسترس تر شده است .



و در انتها سیستمی که این روزها در بسیاری از ماشینهای مدرن مشاهده می کنیم سیستم پارک هوشمند توسط ریموت است . همانطور که از اسمش پیداست شما خودرو خود را به صورت کاملا امن توسط ریموت ان پارک می کنید . خبر خوبی برای کسانی که می خواهند خودروهای خود را در تنگ ترین مکانها پارک کنند . ساخت این خودرو در نوامبر ۲۰۱۶ شروع و در فوریه ۲۰۱۷ اماده تحویل است . انتظار می رود قیمت این سری بالاتر و نزدیک به ۷۵ هزار پوند در مدل فول باشد .

منبع: اجاره خودرو کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.099 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت