تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

majid-44 Offline
#1 ارسال شده : 1400/11/28 05:37:03 ب.ظ
majid-44

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

شرکت پامنار بزرگترین وارد کننده ورق های پلکسی گلاس
با افتخار اعلام می کنیم که با بیش نیم دهه فعالیت در زمینه ورق های پلکسی یکی از وارد کنندگان این ورق ها بوده و با مناسب ترین قیمت ها این محصول را به دست هم وطنان خود در سراسر کشور می رسانیم.
قطعا همه ما می دانیم که هر محصول در یک نقطه از شهر مرجع بود و بیشتر در آنجا به فروش می رسد. در خصوص خیابان پامنار هم می توان گفت که این محله تقریبا مرجع فروش ورق پلکسی در کل کشور بوده و شرکت پامنار افتخار دارد که به عنوان یک مرکز مرجع و اصلی در این زمینه فعالیت خود را سالیان گذشته شروع نموده است.

به دو روش می توانید خرید خود از شرکت پامنار را انجام دهید:

1- مراجعه حضوری؛ اگر فکر می کنید لازم که به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و خرید خود را انجام داده و یا سوالات خود را بپرسید پس می توانید به آدرس شرکت پامنار به نشانی: خیابان پامنار، روبروی مسجد ولیعصر، طبقه چهارم، پلاک 407 شرکت پامنار مراجعه کنید و هر سوال یا مشاوره ای درخواست داشتید به صورت حضوری از کارشناسان شرکت بپرسید. تنها نکته مهم رعایت مسائل بهداشتی در دوران بیماری است.

2- خرید اینترنتی و تلفنی؛ این روشی است که بسیاری از مشتریان ما انجام می دهد و توصیه ما هم به شما همین مورد است. شما می توانید به صورت اینترنتی با با تماس تلفنی سفارشات خود را انجام داده و مطمئن باشید که در سریع ترین زمان ممکن یعنی بین 2 تا 4 روز کاری سفارش شما به دستتان خواهد رسید.

نکته مهم اینکه شرکت پیشرو صنعت پامنار به عنوان یک مجموعه حقوقی فعالیت خود را شروع کرده و شما می توانید با بررسی اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی که به اسم شرکت از وزارت صنعت و معدن دریافت کردیم با خیالی آسوده سفارش اینترنتی یا تلفنی خود را انجام دهید.
ادرس اینترنتی پامنار: https://pamenar.co/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.597 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت