تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sinayrkta Offline
#1 ارسال شده : 1395/05/17 04:11:35 ب.ظ
sinayrkta

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار


چگونه سایتی مشابه بامیلو طراحی کنیم؟

طراحی سایت بامیلو یک نمونه از طراحی سایت فروشگاهی می باشد که امکانات الکترونیکی، مد، لوازم خانگی و وسایل بچه را در فروشگاه خود ارائه می دهد. کاری که این فروشگاه اینترنتی می کند حذف واسط های فروش است و امکان ارائه مستقیم کالا را از تولید به مصرف را فراهم می آورد. قابلیت تحویل کالا در همه نقاط کشور، بازگشت رایگان در صورت لزوم، امتیاز ویژه پرداخت وجه در محل دریافت کالا و همینطور عرضه سایر شیوه های پرداخت به انتخاب مشتری از امکانات این سایت به مشتریهایش می باشد.

طراحی سایت بامیلو توانسته رتبه الکسای -۲۰۰۰ را به خود اختصاص بدهد و فروشگاهش را بدل به یکی از پر بازدید ترین و پرفروش ترین طراحی سایت های فروشگاهی در ایران کند. اما:

طراحی سایت بامیلو با CMS اختصاصی و تحت زبان برنامه نویسی php طراحی سایت ایجاد شده و تیم طراحی سایت در خود سایت بامیلو وظیفه پشتیبانی قوی ای بسایت را برعهده دارند. اما این دلیل نمی شود که نتوان طراحی سایت همانند آن برای افراد دیگری پدید آورد بلکه با طراحی سایت اختصاصی همانند بامیلو با کمک CMS و زبان php می توان طراحی سایت حرفه ای را به کاربران ارائه داد که این از دست تیم طراحی سایت حرفه ای ما بر می آید. تیم طراحی سایت ما قادر است قالبی کاملا شبیه با طراحی سایت بامیلو را طراحی و از آن پشتیبانی کند، این قالب ها افزون بر CMS های اختصاصی، با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم مطابقت دارند و شما قادرید به آسانی با آن کار کنید و محصول و خدمات تان را ارائه نمایید. نمای ظاهری و خصوصیات این قالب طراحی شده شبیه طراحی سایت بامیلو است و همه قابلیت های آن دارای امکان شخصی سازی را نیز دارد.


امکانات طراحی سایت مشابه بامیلو

امکاناتی که می توان برای طراحی سایت مشابه بامیلو فراهم آورد:

محصولات همانند سایت بامیلو به طور مرتب طبقه بندی شوند تا دسترسی مشتری ها و کاربران به محصولات آسان گردد و کاربران در حداقل زمان ممکن بتوانند به خواسته شان از طراحی سایت برسند.

منظم سازی کالاها براساس طبقه بندی ها

منظم سازی کالاهای این سایت کاربر پسند است و مخاطب قادر است در حداقل زمان ممکن کالای خود درا انتخاب کند و نسبت به خرید آن اقدام نماید.

مقایسه کالاها با کالاهای شبیه به هم از همه جوانب

مشتری می تواند محصولی انتخابی اش را با سایر کالاها به طور کاملا تخصصی مقایسه کند و اطلاعات کاملی از آن ها را حاصل کند و سپس با اطمینان اقدام به خرید نماید. افرون بر این در طراحی سایت شبیه به بامیلو شما می توانید تخفیفات خاصی را در نظر بگیرید و فروش خوبی را تجربه کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو



از سایر خصوصیات طراحی سایت بامیلو ، طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل است و با توجه به آن طراحی وب سایت با استاندارد های طراحی سایت سازگار می گردد، همه این کارها طراحی سایت شما بر پایه یک سئو حرفه ای استوار می شازد که منجر به آمار بازدید بیشتر سایت شما می گردد.

چرا طراحی سایت بامیلو توانسته به موفقیت برسد

اعتمادسازی در فضای اینترنتی

اعتمادسازی در فضای مجازی اصل مهمی است از آنجایی که در حال حاضر کلاهبرداری های اینترنتی در این فضا بیشتر شده اند، یافتن سایتی که اعتماد کامل مشتری ها را به خود جلب کند سخت می باشد و طراحی سایت فروشگاهی بامیلو این گام را با موفقیت به اجرا گذاشته است.

اطلاعات جامع

طراحی سایت فروشگاهی بامیلو اطلاعات دقیقی از هر محصول در اختیار خریدار قرار می دهد و همه جوانب محصول را به مشتری اش معرفی می کند. می توان با انتخاب هر کالا، اطلاعات کاملا جامعی را در رابطه با آن بدست آورده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنید.

قیمت های مناسب

اغلب قیمت کالاهای سایت بامیلو رقابتی و در خیلی از موارد کمتر از قیمت های موجود در بازار است. در کنار قیمت کم، معمولا این کالاها دارای گارانتی هم هستند.

پشتیبانی طراحی سایت بامیلو

تحویل کالا در حداقل زمان ممکن (فعلا در تهران) و گارانتی کالاهای موجود در فروشگاه با فرصت یک هفته ای برای عوض کردن محصولات معیوب و جوابگویی به مشتریان منجر به جذب هرچه بیشتر مشتری ها شده و با این شیوه طراحی سایت بامیلو توانسته در عین حفظ مشتری های سابق، مشتریان جدیدی را به سایت خودش جذب کند.

نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت بامیلوطراحی سایت وب کندو




یکی از دل مشغولی های عمده طراحی سایت هایی مشابه بامیلو، توجه نظر اعتماد مشتری ها در محیط اینترنتی است و کارهای غیرقانونی انجام شده در محیط مجازی سبب گشته کاربران و مشتری های مجازی و اشخاص اعتماد اندکی به فروشگاه‌ های اینترنتی بکنند، برای برطرف نمودن این مسئله دریافت نماد اعتماد الکترونیک است، e-namad یا‌‌ همان نماد اعتماد الکترونیک یک علامت دیجیتالی می باشد که از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزرات صنعت و معدن به منظور وب سایت‌ های فروشگاهی که اصول و قواعد تعیین شده را رعایت کنند، داده می شود.

لازم به تذکر است که همه سایت‌ های طراحی شده در شرکت وب کندو با توجه به نیاز و درخواست کارفرما دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

*توجه* مشاوره رایگان برای راه اندازی طراحی سایت مشابه بامیلو

اگر شما به دنبال راه اندازی یک سایت مشابه بامیلو می باشید و می خواهید از مشاوری مطمئن و کاربلد مشورت بگیرید، با شماره تماس‌های وب کندو در تماس باشید تا در این مورد مشاوره رایگان طراحی سایت بامیلو از متخصصان وب کندو دریافت نمایید.
تبلیغات
sarajimo Offline
#2 ارسال شده : 1395/08/15 04:15:34 ب.ظ
sarajimo

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
طراحی سایت - طراحی وب سایت
amirnazari Offline
#3 ارسال شده : 1395/09/12 06:26:14 ب.ظ
amirnazari

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

فوق العاده بود ، مرسی
samira72 Offline
#4 ارسال شده : 1395/09/22 07:18:17 ب.ظ
samira72

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

طراحی سایت بامیلو خیلی سنگین هست

ولی فروشگاه ساز زیاده
erosin Offline
#5 ارسال شده : 1396/07/12 05:54:17 ب.ظ
erosin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

با این آموزش میشه مثل اون رو ساخت ؟ کامل ؟

کارت تخفیف پزشکی- زیرانداز کودک - ساخت غرفه - ساخت جرثقیل کابینت آشپزخانه
alireza19 Offline
#6 ارسال شده : 1399/10/17 03:51:39 ق.ظ
alireza19

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.152 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت