تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

amin agahi Offline
#1 ارسال شده : 1395/03/22 04:59:16 ب.ظ
amin agahi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

در روش F.U.T تقسیم گرافتها تحت بزرگنمایی استریو میكروسكوپ صورت میگیرد و احتمال قطع عرضی واحدها به 5 درصد كاهش می یابد دراینصورت گرافت بیشتر برای كاشت به دست می آید و آسیب های وارد شده به گرافتها در اثر كشش در این روش وجود ندارد بنابراین درصد رشد آنها افزایش می یابد و موها با داشتن تراكم بیشتر رشد می كنند.
ـ افرادی كه پوست سر آنها بسیار سفت است به طوری كه با برداشتن یك نوار با کمترین پهنا باز هم بخیه با كشش زیاد زده شود و اسكار پهنی باقی میگذارد.
ـافراد نظامی كه مجبورند همیشه موهایشان را كوتاه نگه دارند.
ـافراد کاندید ترمیم ابرو و یا بخش كوچكی از سر كه نیاز به گرافت زیاد ندارد.
ـ و كسانی كه ترمیم زخم آنها به خوبی انجام نشده و با استفاده از برترین تكنیكها باز هم اسكار پهنی به جا می ماند بهترین گزینه برای روش FUE هستند.
از فواید روش F.U.E این است که درد بعد از عمل كمتر خواهد بود، نیازی به بخیه نخواهد بود ، اسکار پشت سر نمایان نیست و ترمیم اسکار سریعتر صورت میگیرد و از مضرات روش F.U.E،بالا بودن درصد برشهای عرضی فولیكولها، آسیب میكروسكوپیك به گرافتها و كاهش درصد رشد آنهاست پس همه افراد گزینه مناسبی نمی باشند.
تنها ایراد زیبایی روش F.U.T احتمال ایجاد اسكار در ناحیه دونور می باشد كه با بهره گیری از تكنیكهای علمی این اسکارها کاهش می یابند از جمله این تكنیكها روش نیلفروش متد می باشد که در این روش با وجود كاشت موی وسیع با رعایت نكات خاص درحین برداشت دونور و بخیه زدن و بااستفاده از لیزر اسكار به جامانده بسیار ناچیز خواهدبود به طوری كه با موهای اطراف پوشیده خواهدشد.
متاسفانه امروزه بحث کاشت مو مورد سوء استفاده قرار گرفته و از تبلیغات گسترده ماهواره ای که توسط بعضی افراد سودجو و مراکز غیر مجاز با عناوین غیر واقعی انجام می گیرد تا تبلیغات در صفحه نیازمندیهای روزنامه و فرستادن بروشورهای تبلیغاتی به منازل و اداره جات و یا دعوت آرایشگران به این گونه موسسات و دادن درصد حق العمل و جذب مشتری از اینگونه روش ها که با اخلاق پزشکی ناسازگار میباشد
طبق قوانین نظام پزشکی انجام تبلیغات در زمینه زیبایی و خدمات پزشکی غیر اخلاقی است چرا که این قبیل تبلیغها می تواند اقشاری از جامعه را به سمت این اعمال سوق داده و باعث شود فردی که در حال زندگی روزمره است برای انجام این قبیل امور مشکلات زیادی را متحمل شوند.
اسامی مختلف روشهای کاشت مو به غیر از دو روش (FUT) Follicular unit hair Transplantation و (FUE) Follicular unit Extraction ، و روش ترکیبی (Combination) که بر اساس نظر پزشک در یک جلسه و یا 3-2 روز متوالی انجام می گیرد. امروزه روش های پیوند تحت عنوان Megassesion به اعمالی اطلاق می گردد که در یک جلسه بیشتر از 2000 واحد فولیکولار پیوند زده می شود.
انتقال تعداد زیاد واحد فولیکولار در هر جلسه باعث می شود از جراحی های متعدد جلوگیری شده و در وقت و هزینه فرد صرفه جویی شود بعلاوه معمولا اولین پیوند موی فرد بهترین نتیجه را به همراه دارد و باعث حفظ بیشتر موهای ناحیه پشت سر می شود.
تکنولوژی دیگر در پیوند مو استفاده از یک وسیله جدید به نام Multi sharp می باشد که در روش FUE قابل انجام است. وسیله دیگر نوعی دریل گردشی قوی با پانچ های تیز است که موفقیت در استفاده کردن از هیچکدام از این تکنیک ها به اثبات نرسیده است.
مطالعات نشان داده است پیوند مو از سایر نقاط بدن به روش FUE زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد که کلیه موهای اسکالپ تا حد امکان مورد استفاده قرار گرفته باشند و بصورت معمول نباید انجام شود.
از جمله دیگر روش های جدید درمان طاسی که می توان پس از پیوند مو نیز از آن استفاده کرد، لیزر در تحریک رشد مو می باشد و شانه های لیزری در این زمینه طراحی شده که مقالات ضد و نقیضی در تایید آن وجود دارد.
از مهمترین یافته های علمی جدید کاشت سلولهای بنیادی فولیکول مو است که مطالعات وسیعی انجام گرفته در دنیا در مراحل ابتدایی، اثرات سلول بنیادی مو را در درمان طاسی به اثبات رسانده است و مراحل تکمیلی این تکنیک در حال تحقیق و بررسی است. در این پروژه که از سلولهای فولیکول مو برای کاشت استفاده می شود، مشکلات بسیار کمتری پیش راه است، چرا که برداشت بافت از بیمار تنها با یک نمونه کوچک که شامل تقریباً 120 فولیکول مو باشد، انجام می شود و بنابراین آسیب آزار دهنده پوست سر به شکل حیرت انگیزی کاهش می یابد، بنابراین این تکنیک بسیار ساده تر با مدت زمان کوتاه تر و درد کمتری همراه است.
مزیت دیگر این روش استفاده مجدد از همان نمونه کوچک در صورت ناکافی بودن مقدار مو است که در پیوند مو چنین امری امکان پذیر نیست.
کشف سلولهای بنیادی فولیکول مو مژده ای بود برای بیمارانی که از ریزش مو رنج می برند. در این روش واکنش متقابل سلولهای بنیادی فولیکول مو hair follicle stem cell (FSC) با سلولهای مزانشیمال درم در محیط آزمایشگاه با تکثیر قابل توجهی همراه بوده است.
اما این روش مشکلات خود را نیز دارد از جمله اینکه در ین روش باید توانایی سلولهای بنیادی در تولید مو حفظ شود و مطمئن باشیم که تعداد قابل توجهی از سلولهای مورد نیاز در محیط کشت رشد خواهند کرد. تکنیک باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هزاران سلول در هر بیمار تولید شده و باعث رشد موی استاندارد قابل قبولی برای بیمار شود.
بعلاوه این ریسک وجود دارد که هیچکدام از این موها دوام رشد نداشته باشد و موهای رشد یافته باقی بماند و موهای رشد یافته نیز قطر و رشد و سلامت قابل قبولی داشته باشد.
هزینه بسیار بالای این روش و نگرانی در مورد مشکلات احتمال بعدی و عدم ایجاد ظاهر دلخواه با توجه به اینکه کنترل ویژه ای در مورد تراکم یکنواخت و جهت موها وجود ندارد، از دیگر مشکلات این روش هستند.
قابل ذکر است طبق مطالعات مختلف انجام شده در دنیا سلولهای تزریق شده می تواند فولیکولهای موی موجود فرد را تحت فشار قرار داده و باعث بازسازی و رشد موهای سالم در فرد می شود که در صورت قبول این تئوری مشکل ظاهر ناهمگون این روش حل خواهد شد.

کاشت مو آسیاهیر
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.534 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت