تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

samansabt1 Offline
#1 ارسال شده : 1394/02/27 11:01:44 ق.ظ
samansabt1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 51
مکان: تهران

فرآیند و مدارک لازم جهت ثبت شعبه یا نمایندگی خارجی به شرح زیر میباشد :

اظهارنامه ثبت شرکت: که باید به فارسی تسلیم شود باید شامل این موارد باشد 1-1- نم کامل شرکت 1-2- نوع شرکت (اعم از خاص ، محدود و ...) 1-3-مرکز اصلی شرکت و آدرس کامل و دقیق آن 1-4- تابعیت شرکت 1-5- میزان سرمایه شرکت در تاریخی که تقاضای ثبت اعلام گردیده است .1-5- آخرین بیلان کاری شرکت خارجی که ترجمه رسمی شده و به تایید رسیده باشد .1-6-در جه محل و در چه تاریخی و در نزد کدم مام صلاحیت دار طبق کدام قوانین مملکت شرکت خارجی خود ثبت گردیده است 1- 7- زمینه فعالیت اصلی شرکت چه خواهد بود (تولید ، صنعتی ، تجار ی مالی ) 1- 8- شعب آن در کدام نقط ایران تاسیس خواهند شد 1-9- نماینده اصلی آن در ایران چه کسی است 1- 10- نام و آدرس دقیق اشخاصی که در ایران مقیم هستند1-11- تعهد به ارائه سالیانه بیلان کاری شرکت خارجی1-12- اظهارنامه میبایست فارسی باشد 2- یک نسخه اساسنامه شرکت خارجی ترجمه رسمی شده و به تایید سفارت رسیده . 3- یک نسخه از نامه نماینده یا نمایندگان قانونی در ایران و اختیار نامه وی . 4- در صورت ثبت شعبه‌ جدید‌ و یا نمایندگان‌ جدیدی‌ میبایست این شعب در اداره ثبت شرکتها ثبت شود . 5- در صورت تغییر نماینده قانونی شرکت میبایست قائم مقام وی باید با اسنادزیر به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید : الف- اظهارنامه ثبتی به زبان فارسی که شخصا به امضا وی برسد . ب- اختیار نامه وی ترجه رسمی شده
پس از ثبت شرکت و هر یک از شعبه های آن اداره کل ثبت شرکتها تصدیقنامه ای به تقاضا کننده میده که حاوی اطلاعات زیر است : 1- نام کامل شرکت 2- نوع شرکت 3- آدرس کامل شرکت 4- تابعیت شرکت 5- سذمایه شرکت 5- در چه تاریخ و محلی شرکت اصلی ثبت شد است 6- موضوع فعالیت شرکت 7- تاریخ ثبت 9- امضا توسط مدیر ثبت شرکتها .
فرآیند ثبت شعبه یا نمایندگی خارجی :

پس از عقد قرارداد با کارشناسان موسسه سامان ثبت ، موکل نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام مینماید : 1- تهیه نامه نمایندگی که ترجمه رسمی شده باشد . 2- تهیه بیلان مالی شرکت مادر که ترجمه رسمی شده باشد . 3- مدارک ترجمه رسمی شده شرکت اصلی 4- مدارک نماینده قانونی اعم از کپی مدارک شناسایی و گواهی عدم سو پیشینه وی . 5- تعیین موضوع فعالیت 6- تعیین محل قانونی شعبه خارجی در ایران .
زمان مورد نیاز برای ثبت شعبه یا نمایندگی خارجی :

در صورتیکه این کار توسط خود شخص راسا اقدام گردد 3 الی 4 ماه میباشد . اما در صورت اجرا توسط موسسه سامان ثبت این زمان به حداکثر 45 روز تقلیل می یابد .

لینک منبع : ثبت شعبه یا نمایندگی خارجی

______________________________________________________________________

سایر مطالب مرتبط :

شرکت سهامی خاص
برند یا نشان تجاری
تعیین موضوع فعالیت شرکت
تعریف اختراع
طبقات ثبت علامت تجاری
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.144 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت