تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kejip22463 Offline
#1 ارسال شده : 1401/05/10 12:13:03 ق.ظ
kejip22463

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

در فاز اول دکوراسیون جواهر فروشی باید بر روی نمایش جواهرات متمرکز شود. زرق و برق و تجمل در اینجا بسیار مهم است و دکوراسیون عالی تا حد زیادی به افزایش فروش کمک می کند.

وقتی مشتریان وارد یک طلافروشی می شوند، انتظار ظرافت و زرق و برق دارند. چنین فروشگاه هایی باید به گونه ای طراحی شوند که مجموعه جواهرات را به صورت بهینه نمایش دهند، به مشتریان اجازه دهند تا با حفظ امنیت، اقلام مورد علاقه خود را به راحتی جستجو کنند.

در یک جواهر فروشی هنگام طراحی دکوراسیون داخلی باید اهداف تجاری، چشم انداز و هویت برند را در نظر گرفت. همه چیز در طراحی فروشگاه تحت تاثیر ویژگی های منحصر به فرد مجموعه جواهرات و بازار هدف آن است.

نکاتی در مورد دکوراسیون طلا فروشی یودکور
پیشخوان جواهر فروشی، درب ورودی جواهرفروشی، دکور جواهر فروشی کلاسیک،
یک جواهر فروشی باید همیشه دکوراسیونی با معیارهای خاص و منحصر به فرد داشته باشد زیرا دکوراسیون تاثیر بسزایی در نمایش سکه های طلا و افزایش خرید دارد. مخاطب اصلی فروشگاه خانم هایی هستند که به ریزه کاری ها توجه می کنند. از جمله این معیارها می توان به طراحی کف، چیدمان ویترین ها، درب ها و ویترین های ورودی، سیستم های امنیتی و محل قرارگیری دوربین ها و گاوصندوق ها و ... اشاره کرد.

برای سفارش طراحی دکوراسیون جواهرفروشی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

عکس ها و فیلم های واضح را از فروشگاه بگیرید
ابعاد و اندازه ها را روی کاغذ بکشید
آن را برای ما ارسال کنید
آیا به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟
ما به شما کمک می کنیم دکوراسیون خود را به سادگی و با کمترین قیمت طراحی کنید. برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

زنگ زدن!
نکته اول: طراحی و چیدمان کف
هر اینچ از فضا را برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین جواهرفروشی خود را بهینه سازی کنید تا پتانسیل فروش را به حداکثر برسانید.گزینه های طراحی کف شامل الگوهای مسطح، مورب، هندسی و زاویه ای است. وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود، در درجه اول نیاز به طراحی ویترین های شیشه ای بسته دارد.

پلان طبقه می تواند برای جواهرات با ارزش های خرده فروشی پایین متفاوت باشد - می توان از قفسه های دیواری باز استفاده کرد تا به مشتریان امکان مشاهده کالاها را بدهد.

دکوراسیون جواهر فروشی، قوانین طراحی جواهر فروشی، نکات طراحی جواهر فروشی،
نکته دوم: پیشخوان زیور آلات طلا
برنامه ریزی فضاهای اداری و پیشخوان فروش و اگر جواهرفروشی در مقیاس بزرگتر طراحی شده باشد محل انجام معاملات و عقد قرارداد می باشد و قاعدتاً باید در نزدیکی ورودی فروشگاه واقع شود. . فضای اداری مکانی است که در آن کارهای مدیریتی، حسابداری و اداری انجام می شود.

همچنین انبار طلا و ذخایر گاو نر است. در داخل پیشخوان حتما قفسه هایی برای طلاهای کوچکتر، انبار ترازو و ماشین حساب، سیستم های نظارت و کامپیوتر، قسمتی برای نگهداری صندلی ها و دفاتر و غیره قرار دهید.

نمای بیرونی جواهر فروشی، ویترین جواهر فروشی، پیشخوان جواهر فروشی،

دکوراسیون پیشخوان طلا در بیرون باید زیبا و مجلل باشد تا مشتریان هر وقت خواستند نتوانند به پیشخوان بروند. کنترل کامل بر این بخش حیاتی است.

گاوصندوق ها باید کاملاً از چشم خریدار پنهان و تحت کنترل کامل فروشنده باشد. اتاق های پرو گلد باید تا حد امکان پرده دار و تحت نظارت کامل باشند. درب خروجی نیز با ریموت کنترل باز و بسته می شود و از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می کند.

نکته سوم: سیستم های امنیتی در دکور جواهر فروشی
در دکوراسیون جواهر فروشی امکانات امنیتی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته، گاوصندوق و غیره را نصب کنید.یک شرکت امنیتی متخصص در خدمات جواهرفروشی و جواهرفروشی می تواند ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظتی بهینه ارائه دهد.

همچنین می توانید در مورد توصیه هایی برای ظاهر و قرار دادن تجهیزات فروشگاهی و دوربین های نظارتی با یک نماینده بیمه مجرب در زمینه خدمات جواهرفروشی مشورت کنید.

درب ورودی جواهر فروشی، دکوراسیون جواهر فروشی کلاسیک، دکوراسیون جواهر فروشی،
نکته چهارم: ویترین جواهر فروشی
اقلامی مانند ویترین شیشه ای داخل فروشگاه، قفسه های جواهرات، قفسه های دیواری و ویترین های جلوی فروشگاه خود را توسط طراحان متخصص طراحی و اجرا کنید. نورپردازی جزء اصلی دکوراسیون داخلی جواهرفروشی است که توجه ناظر را به سمت محصول معطوف می کند.

گزینه های نورپردازی شامل نورپردازی محیطی، نورپردازی تاکیدی، نور قفسه، نورپردازی ویترین، نور نقطه ای و نورپردازی ظریف است که فقط یک قطعه خاص از جواهرات را برجسته می کند.

نور نقطه ای، که در نزدیکی اشیاء نمایش داده شده قرار می گیرد، می تواند برای برجسته کردن ویژگی های ذاتی جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی استفاده شود.

ویترین جواهر فروشی باید با درب ورودی مغازه همخوانی داشته باشد و جذابیت در را نشان دهد. معمولا با خالی شدن بین دو ویترین یا یک طرف ویترین، جایی برای درب ورودی فراهم می شود. وقتی مشتری وارد می شود می تواند جواهرات پشت ویترین را ببیند و در همان لحظه آن را انتخاب کند.

ویترین جلوی در باید از داخل فروشگاه هم دید داشته باشد پس ویترین را کاملا کور نکنید. نمای دو طرفه ویترین به مشتری در انتخاب کمک می کند.

مشاوره
از جواهرات فروشی های دیگر دیدن کنید و به طرح های کف یا سایر ویژگی هایی که به نظر شما خوب می رسد توجه کنید.به محل صفحه موجودی و قیمت طلا و واحدهای کشورهای مختلف و همچنین محل پیشخوان پرداخت و خدمات خوب و فضای اداری دقت کنید.

https://udecor.ir/shop-interior-design/jewelry-store-design
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.014 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت