تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

vistern Offline
#1 ارسال شده : 1401/05/01 12:58:58 ق.ظ
vistern

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

در طلاق توافقی زوجین تصمیم به جدایی به صورت توافقی می گیرند. وکیل طلاق توافقی می تواند انتخاب زوجین برای انجام طلاق بصورت توافقی باشد. وکیل طلاق توافقی می تواند با اتکا به تجربه در زمینه دعاوی خانواده و علم حقوقی خود مراحل طلاق توافقی را طی کرده بعد از رسیدگی و دریافت حکم طلاق، آن را به ثبت برساند.
وکیل طلاق توافقی درتهران اماده ارائه خدمات حقوقی ، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی و طلاق توافقی می باشد.

زوجین بعد از توافقات اولیه در مورد طلاق توافقی و توافق در مورد امور مالی مانند: مهریه، نفقه، اجرت المثل، و همچنین روشن شدن تکلیف حضانت فرزند مشترک با وقت قبلی به دفتر وکالت مراجعه کرده و با دریافت مشاوره حقوقی و روشن شدن تمامی توافقات بین زوجین و تنظیم صورتجلسه، امورات حقوقی پرونده را به وکیل خود می سپارند.

وکیل طلاق توافقی در تهران با اقدام برای صلح و سازش بین زوجین در صدد حل مشکل و جلوگیری از جدایی تلاش کرده و در صورت عدم موفقی در صلح و سازش و اصرار زوجین به انجام طلاق با در نظرگرفتن توافقات بین زوجین اقدام به ثبت دادخواست خواهد کرد.

اگر برای انجام امور حقوقی طلاق توافقی نیاز به وکیل طلاق توافقی در تهران دارید، دفتر وکالت وکیل حمیرا پارسا واقع در تهران انتخاب مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی حضوری و ارجاع پرونده به وکیل طلاق توافقی در تهران با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید.
ساعت تماس: 9صبح تا 8شب

02188554580
09123666928

ویرایش بوسیله کاربر 1401/05/01 01:03:10 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.074 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت