تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

websitedesign00 Offline
#1 ارسال شده : 1400/06/21 04:12:25 ب.ظ
websitedesign00

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

طراحی سایت کتابفروشی

طراحی وب سایت کتاب فروشی این امکان را میدهد که بدون صرف زمان زیادی تنها با تایپ کردن نام کتاب خود آن را از میان هزاران کتاب به راحتی و در چند ثانیه پیدا کنید و کتاب را درب منزل دریافت کنید. به منظور باقی ماندن در عرصه رقابت، کم کم کتاب فروشی های سنتی باید به فکر طراحی سایت کتاب فروشی باشند تا بتوانند شغل خود در زمینه فروش کتاب را ادامه دهند. این کار هم باعث خواهد شد مشتریانی از طریق اینترنت جذب نمایند هم اینکه مشتریان حضوری خود را به خرید اینترنتی ترغیب نمایند که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری برای مراجعه به کتاب فروشی خواهد شد. دیگر مزیتی که این کار دارد این است که به نوعی تبلیغ موثر برای فروشگاه خود صورت می پذیرد. بدین ترتیب که مشتریانی که با جستجو در گوگل وارد سایت می شوند می توانند با محل فروشگاه آشنا شده و برای مراجعه حضوری، به یافتن آدرس فروشگاه از طریق وب سایت فروشگاه اقدام نمایند. البته میزان فروش شما تنها وابسته به نوع کتاب ها و محصولات سایت نیست، بلکه در کنار این موارد باید تولید محتوا و سئو و بهینه سازی سایت را جدی بگیرید. از همه مهمتر صبور باشید. مشتریان زیادی پس از تحویل فروشگاه ساز از وب پویا، پس از مدت زمان کمی خسته شده و دیگر سایت خود را رها می کنند. بصورت کلی فروش اینترنتی به صبر و خلاقیت نیاز دارد. همانطور که یک مغازه فیزیکی باید در میان مردم جا باز کند، فروشگاه های اینترنتی نیز برای شناخته شدن نیاز به زمان و انجام کارهای سئو دارند.
تبلیغات
معصومه مجرب Offline
#2 ارسال شده : 1400/08/01 00:05:30 ق.ظ
معصومه مجرب

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18
مکان: تهران

خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی
https://faramoz.com/prod...da%af%d8%a7%d9%87%db%8c/
سفارش کتاب دانشگاهی در حوزه های کتاب های علوم انسانی، کتاب های علوم پزشکی، کتاب های فنی و مهندسی، کتاب های علوم اقتصاد، کتاب های علوم پایه و کتاب های معارف اسلامی میسر بوده و در هر یک از این دسته بندی ها، به عدد بزرگی از کتاب های مختلف دسترسی خواهید داشت که البته هر یک با توضیحات کامل همراه هستند. به این ترتیب فارغ از آن که کتاب مورد نظر خود را از پیش نیز انتخاب نکرده باشید، می توانید با ورود به دسته بندی مرتبط با رشته دانشگاهی خود، انواع کتاب های دانشگاهی در ارتباط با واحد درسی را دنبال کرده و نمونه های قابل توجه و مناسب را سفارش داده و خریداری نمایید.
hodaziba Offline
#3 ارسال شده : 1400/08/23 06:12:52 ب.ظ
hodaziba

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

تشکرها: 1 بار
سلام دوست عزیز
همونطور که فرمودین میشه با راه اندازی و سئو سایت، به درامد چند برابری ذسید
فقط کافیه اطلاعات تجارت الکترونیکی مون را بیشتر کنیم و یا کار را دست متخصص بسپریم
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.218 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت