تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

partitionsaz Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/26 12:12:36 ق.ظ
partitionsaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

در سال های اخیر با توجه به ازدیاد واحدهای اداری با متراژ کوچک و اجرای فضای داخلی این واحدها به صورت فلت و از طرف دیگر نیاز هر شرکت به بخش های مختلف و تعداد پرسنل متفاوت نیاز به وجود محصولی جداکننده در صنعت ساختمان بسیار احساس می شد. از این رو پس از تولید و نصب و همچنین آزمون و خطای چند نسل از پارتیشن های اداری و احساس نیاز طراحان داخلی به وجود پارتیشنی با عبور حداکثر نور طبیعی محیطی و از طرف دیگر با توجه به کوچک بودن فضا و ضرورت دارا بودن بیشترین شکست صدا به علت جلوگیری از سر و صدا و بر هم خوردن تمرکز کارکنان، پارتیشن شیشه ای فریم لس با ساختاری شامل قابی از چهارچوب آلومینیوم در اطراف پارتیشن و درب ها و شیشه های تمام قد 10 میلیمتری سکوریت شفاف در داخل پروفیل های مذکور به بازار عرضه گردید که با در نظر گرفتن نکات مثبتی که پارتیشن های شیشه ای تک جداره از آن برخوردار بودند به سرعت جای خود را در انواع پروژه های اداری و تجاری باز کردند که در اغلب موارد رضایت مشتری را در بر داشته است.
حال سوال پیش می آید که استفاده از پارتیشن فریم لس با وجود شیشه های شفاف برای برخی از کسب و کارها مناسب نمی باشد! نکته قابل توجه اینجاست که می توان با به کار بردن فیلم مات کن به صورت ساده یا مدل های مختلف ارائه شده توسط طراح که می تواند شامل لوگو یا شعار تبلیغاتی شرکت باشد یا پرینت تصاویر بر روی شیشه با طرح های متنوع به سادگی و با صرف هزینه مناسب شیشه های پارتیشن را از دید محیطی محافظت کرد و فرق تکنیک به کار رفته فوق با سندبلاست که در قدیم در بین مردم بسیار شایع بود آن است که شما می توانید با استفاده از استیکر مات کن بر روی شیشه ها هر زمان که نیاز به تغییراتی در فضای داخلی خود دارید یا در صورت تغییر لوگو یا نام شرکت به راحتی با جایگزین کردن فیلم مات کن دیگر تغییر شگرفی را در محیط خود شاهد باشید که این امکان به هیچ عنوان در شیشه هایی که سند بلاست می شوند وجود نداشته و طرح شکل گرفته بر روی آنها به صورت دائمی خواهد بود.
قابل ذکر است امروزه در پروژه های اداری و صنعت ساختمان بهره بردن از پارتیشن های تک جداره اداری جهت تفکیک دفتر کار از این نظر بسیار عاقلانه و قابل توجیه می باشد:
- تردد عالی نور طبیعی محیطی و احساس شادابی، سرزندگی و آرامش.
- عایق مناسب برودتی و حرارتی و شکست صدا تا 70 درصد که در میان پارتیشن های موجود در بازار از بالاترین شکست صدا برخوردار می باشد.
- بالا بردن جذابیت دکوراسیون داخلی شرکت با حق انتخاب در خصوص نوع پروفیل آلومینیوم و یراق آلات و همچنین استفاده از رنگ بندی های متنوع آنها متناسب با چیدمان انجام گرفته در فضای موجود.

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از پارتیشن شیشه ای فریم لس نصب شده در دفتر کاری به متراژ 80 متر مربع واقع در استان فارس هستید که در صنعت ساختمان مشغول به فعالیت هستند و به زیبایی هر چه تمام تر با جداسازی دفتر اداری خود به بخش های مودنیاز و از سوی دیگر بهره بردن از فیلم مات کن با طرح ساده دید محیطی خود را محدود نموده اند.
تبلیغات
bitakiyani Offline
#2 ارسال شده : 1400/08/05 03:04:53 ق.ظ
bitakiyani

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

استفاده از پارتیشن های شیشه ای یک راهکار مناسب برای جداسازی فضا و در عین حال بزرگ نشان دادن فضاست. با توجه به تکنولوژی و پیشرفت در صنعت چاپ، چاپ روی شیشه به یکی از عناصر دکوراتیو در این صنعت و در دکوراسیون داخلی خانه و محل کار تبدیل شده است.
در مجموعه خانه طراحان سام، می توانید خدمات چاپ شیشه را با کیفیت بالا و ظریفکاری بسیار زیاد دریافت کنید.
اگر علاقمند به دیدن مراحل چاپ روی شیشه هستید، در اینجا میتوانید با این فرآیند اشنا شوید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.405 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت