تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/06 04:55:29 ب.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran


ممکن است در ابتدای آسیب دیدن لوله ها متوجه این آسیب دیدگی نشوید، و زمانی متوجه این موضوع شوید که لوله ها بسیار آسیب دیده باشند و این آسیب دیدگی ها باعث نشت زیاد آب و.. شود که باعث بروز علائم کاملا مشهودی شود. اما در غیر این صورت آسیب ها به طور کامل مشخص نخواهند بود.

اما اگر میخواهید مشکل را پیش از اینکه خیلی دیر شود متوحه شوید این علائم را بررسی کنید.

در محلی که نشتی آب وجود داشته باشد حباب های ناشی از رطوبت روی دیوارها قابل مشاهده خواهند بود.

لکه های سبز رنگ هم یکی دیگر از علائمی هستند که نشاندهند آسیب به لوله ها و نشتی آب اند. اگر لکه های سبز رنگ روی دیوارها مشاهده میکنید، احتمالا در آن محل نشتی آب اتفاق افتاده است.

اگر چنین مشکلاتی را مشاهده کردید باید خیلی سریع با یک لوله کش تماس بگیرید. تا مشکل را حل کند.

میتوانید برای تهیه لوله از روی پوشان کمک بگیرید، برای خرید لوله گلخانه، لوله مانیسمان و لوله گالوانیزه با ما تماس بگیرید.
تبلیغات
آریابارون Offline
#2 ارسال شده : 1400/01/19 08:44:00 ب.ظ
آریابارون

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9

ساندویچ پانل‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، علت نام گذاری ساندویچ پانل‌ها ورق استفاده شده در آن است. منظور از ساندویچ پانل آلومینیوم یعنی آن که در طراحی و ساخت این محصول از آلومینیوم استفاده شده است. نوع آلومینیومی این محصول در دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی طراحی می‌شوند.

در حالت کلی ساختار اصلی هر ساندویچ پانل به صورتی است که سبکی یکی از مزیت‌های اصلی آن به شمار می‌رود. در طراحی و ساخت این نوع از ساندویچ پانل از ورق آلومینیوم استفاده شده است. استفاده از ورق آلومینیوم در طراحی و ساخت ساندویچ پانل مزیت‌های مختلفی را به همراه دارد که از این میان می‌توان به ضد زنگ بودن، قابلیت شکل پذیری آسان و غیره اشاره کرد. در ادامه بیشتر در رابطه با مزیت‌های ساندویچ پانل‌های آلومینیومی خواهیم گفت.

رنگ بندی این نوع از محصول بسیار متنوع است و وابسته به آن که این محصول توسط چه برند و کارخانه‌ای طراحی و تولید شده است، رنگ بندی‌های موجود می‌تواند متفاوت باشد.

مزیت‌های ساندویچ پانل آلومینیومی نسبت به دیگر محصولات
فلز آلومینیوم به کار رفته در ساندویچ پانل‌ها به دلیل دارا بودن مزیت‌های مختلف باعث شده است که از آن استفاده زیادی در محیط‌های متفاوتی شود. در ادامه به مزیت‌های ساندویچ پانل‌های آلومینیوم خواهیم پرداخت.

ضد زنگ بودن
اولین ویژگی این محصول را می‌توان ضد زنگ بودن در نظر گرفت. به همین دلیل از این محصول در محیط‌های شرجی و همچنین مناطقی که بارندگی زیاد است، استفاده بسیار زیادی می‌شود.

وزن سبک آلومینیوم
یک مزیت عمده ساندویچ پانل‌های آلومینیومی را می‌توان سبک بودن آن در نظر گرفت. هر چه سبکی محصول نهایی بیشتر باشد، کیفیت و کارایی آن محصول بالاتر خواهد رفت. در ساخت و سازهایی که وزن نهایی سازه از درجه اهمیت بالایی برخودار باشد، استفاده از نوع ساندویچ پانل آلومینیومی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

سازگاری زیاد با محیط زیست
یکی دیگر از مزیت‌های ساندویچ پانل‌های ساخته شده از فلز آلومینیوم را می‌توان سازگاری زیاد آن با محیط زیست در نظر گرفت. به دلیل آن که پایداری فلز آلومینیوم بسیار زیاد است استفاده از این نوع ساندویچ پانل می‌تواند کمک بزرگی به محیط زیست باشد.

قابلیت شستشوی ساندویچ پانل آلومینیومی
این نوع از محصولات به دلیل آن که خاصیت ضد زنگ را با خود به همراه دارند باعث شده است که استفاده کننده از آن به راحتی بتواند محصول را شستشو دهد. همچنین به دلیل همین خاصیت استفاده از این محصول به دلیل آن که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسودگی دارد در محیط‌های باران خیز به ویژه شهرهای شمالی کشور بسیار رایج شده است.

عایق مناسب صوت، حرارت و …
این محصول به دلیل وجود لایه وسط که با نام لایه عایق ساندویچ پانل شناخته می‌شود، یک عایق بسیار مناسب برای محیط‌هایی است که قرار است صرفه جویی در مصرف انرژی اتفاق بیفتد.

مقاوم در برابر زلزله
در حالت کلی می‌توان گفت که ساندویچ پانل‌ها این توانایی را دارند که در برابر زلزله 9 ریشتری مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند. به همین دلیل در ساختمان‌های پیش ساخته از این محصولات استفاده بسیار زیادی می‌شود. در حال حاضر در مناطق زلزله خیز کشورهای اروپایی از این نوع سازه برای جلوگیری از ایجاد خطرات جانی استفاده بسیار زیادی می‌شود.

این محصول دارای ویژگی‌های مختلف دیگری نظیر انعطاف پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون، رسانای مناسب گرما و … است.

حمل و نقل بسیار آسان ساندویچ پانل آلومینیوم
به دلیل وزن بسیار سبک و امکان طراحی و ساخت در ضخامت مورد نیاز، حمل و نقل این گونه از ساندویچ پانل‌ها بسیار آسان است.

دوام و ماندگاری بالا
فلز آلومینیوم به دلیل آن که ماندگاری بسیار بالایی در برابر فرسایش از خود نشان می‌دهد، یک محصول بسیار مناسب برای محیط‌هایی است که امکان و شرایط فرسایش در آن بسیار بالا است.

ساندویچ پانل
ghanarix Offline
#3 ارسال شده : 1400/03/11 09:12:41 ق.ظ
ghanarix

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

درب و پنجره آلومینیومی
اگر در حوزه ساختمان مشغول به کار هستید و قصد انتخاب در و پنجره برای ساختمان خود را دارید. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل یکی از رایج ترین انواع در و پنجره یعنی در و پنجره های آلومینیومی بپردازیم.

پروفیل آلومینیومی
از نظر لغوی، پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طولی مشخص است. در دنیای فلزات و ساخت و ساز، پروفیل شامل انواع مختلفی است. اصلی‌ترین کاربرد پروفیل‌ها برای ساخت درب و پنجره‌های فلزی می‌باشد.

برای تولید پروفیل آلومینیوم، ابتدا ماده اولیه را که بیلت آلومینیومی نام دارد، تحت فشار بسیار بالا و درجه حرارت مناسب قرار می‌دهند. سپس آن را از میان قالب های مخصوصی حرکت می‌دهند.

به این ترتیب ماده اولیه تغییر شکل پیدا می‌کند و به اشکال مورد نظر درمی‌آید. به خاطر اعمال فرآیند حرارتی و فشار بالا روی فلز آلومینیوم، ماده اولیه کاملا تغییرشکل پیدا می‌کند و در نتیجه پروفیل آلومینیوم تولید می‌شود.

پروفیل‌های آلومینیومی، وقتی همراه با شیشه‌های دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرند، به صورت کامل عایق می‌شوند و دیگر سرما، گرما، گرد و غبار یا سر و صدا از آن‌ها نفوذ نمی‌کند.

asroon Offline
#4 ارسال شده : 1400/04/07 10:44:43 ق.ظ
asroon

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازار آهن و فولاد در هفته گذشته، کاهش سطح مقاومتی قیمت میلگرد بود. به‌عنوان مثال بالاترین قیمت میلگرد اصفهان در 29 خرداد تا 3 تیر، 15.350 تومان بود، در حالی که در هفته گذشته قیمت این مقطع فولادی به 15.450 تومان هم رسیده بود. نمودار نوسانات قیمت میلگرد ذوب‌آهن و قیمت میلگرد بناب را در آسرون ببینید.
آسرون
فروش آنلاین آهن و میلگرد
www.asroon.ir
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.488 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت