تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

biyanseo Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/19 11:26:15 ق.ظ
biyanseo

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

قالب طرح دار در ساخت پنل‌ های بتنی مصور‌ و همچنین در ایجاد قالب پیش ساخته مورد استفاده قرار میگیرد‌. به تدریج قالب بندی طرح دار جایگزین بتن‌ های مسطح و یکنواخت شده و منظره های زیبایی از رویه های بتنی به ناظرین منتقل می‌کند. با قالب طرح دار دستیابی به هیچ طرحی از جمله لوگو ، سازه های ظریف ، المان های خاص و غیره، غیر ممکن نیست. مهم ترین مزیت استفاده از قالب طرحدار سرعت بسیار بالا اجرایی آنها است و موثرترین عامل در قیمت قالب طرح دار کیفیت و مرغوبیت متریال با کیفیت به کار رفته که موجب ماندگاری و استحکام بیشتر این قالب ها میشوند در تولید قالب طرحدار میباشد که میتوان گفت از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه میباشند. در ادامه عمران صنعت پایا به توضیح درباره انواع قالب طرح دار می پردازد.

قالب بتن طرح دار

قالب بتن طرح دار یکی از پر کاربردترین قالب های بتنی موجود در بازار می باشد که در میان شمار بسیار زیاد و تنوع قالب های بتنی، قالب فلزی طرح دار از جایگاهی ویژه برخوردار است. قالب طرحدار که خود دارای انواع و اشکال گوناگونی می باشند، از محبوب ترین آن ها میتوان به قالب طرح دار ستاره ای با سایز های کوچک و بزرگ، قالب کرکره ای منظم و قالب شیار دار اشاره کرد. اگر چه ظاهر قالب بتن طرح دار شبیه به قالب های بتنی مصور می باشند اما جالب است بدانید که از نظر اجرا و کاربرد، مانند قالب های مدولار می باشند. برای استفاده از این قالب طرح دار به شیوه استاندارد باید از لوله ها، سولجر و حتی جک های شاقول کننده کمک گرفت.

قالب‌ اکسپوز نما و پیش ساخته

قالب اکسپوز نما یکی از مهم ترین اشکال نماسازی در سازه های مدرن میباشد. هیچکدام از متریال های نماسازی نمی توانند تا این حد متنوع و انطباق پذیر باشند. قالب طرح دار پیش ساخته در گروه قالب های مصور قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا برای ساخت سازه هایی که نیاز به دقت بالا و اشکال گوناگون دارند، از قالب بندی طرح دار اکسپوز نما استفاده شود. از جمله محبوب ترین و مورد استقبال ترین نوع قالب اکسپوز نما میتوان به ستون طرح دار ، دیوار پیش ساخته ، قالب طرح دار دیوار و پاشنه های طرح اشاره کرد. از بتن اکسپوز برای اجرای نما با هر شکل و طراحی می توان استفاده و تمام نقوش مد نظر را با سیستم قالب های موجود به شکلی مقرون به صرفه بر بدنه سازه ایجاد کرد.
تبلیغات
nikk599 Offline
#2 ارسال شده : 1401/05/23 12:48:54 ق.ظ
nikk599

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: ...

آدرس سایت روغن قالب بتن
modiranahan Offline
#3 ارسال شده : 1401/05/23 02:20:58 ب.ظ
modiranahan

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

کاربرد این بتن ها چی هست؟

قیمت میلگرد زاگرس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.302 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت