تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آبینه Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/05 01:44:55 ب.ظ
آبینه

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مرد
مکان: تهران

حتما میدونید که آب سالم چقدر در سلامت ما اثر میذاره. با اینکه آب آشامیدنی با استفاده از روش های مختلف تصفیه میشه، اما خیلی وقت ها بخاطر شکسته شدن لوله های آب شهری که بعضی هاشون قدمت خیلی بالایی دارند باعث ورود مواد مضر به آب میشن. که خیلی ها از اون خبر ندارن. و اینکه چون ما از آب لوله کشی شهری برای کارهایی مختلفی استفاده می کنیم مثل حموم کردن، آبیاری گل و گیاه و شستن ظرف ها و... بخاطر همین اصلا مقرون به صرفه نیست که بخوان بهش کلر زیادی بزنن و یا اینکه خیلی برای زلال بودن اون تلاش کنن. چرا که این کار خییییلی هزینه بالایی داره و اصلا مقرون به صرفه نیست. البته که این کار ن تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به این شکله.
حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که اگ همین آب و بخوریم چی میشه؟؟جواب ساده است. چون که خیلی از مریض ها مثل سنگ کلیه، بیماری های کلیوی و دستگاه گوارش و ... از آب ناسالم بوجود میاد. حتی ریزش مو و پوست زبر و خشک.
خب حالا راه حل چیه؟؟ شاید خیلی هاتون اول موردی که به ذهنتون میاد استفاده از بطری های آب معدنی! درسته اما واقعیت هایی هست که شاید براتون جالب باشه. اینکه میدونستین تاریخ آب معدنی حداکثر تا یک هفته س؟ و اینکه روی بعضی از این بطری ها تا 6 ماه تاریخ انقضا دارن؟!!
تازه تابش نور آفتاب اصلا برای این بطری ها خوب نیست چرا که میتونه خییییلی هم خطرناک باشه...
خب حالا چیکار کنیم؟؟؟
یکی از بهترین روش هایی که میتونه هم یه آب زلال و گوارا رو به ما بده، و هم اینکه دائمی باشه و البته بدون ضرر و با یه هزینه مناسب، پیشنهاد من به شما تهیه یه دستگاه تصفیه آب خانگیه.
حالا از کجا بدونیم این دستگاه ها مناسبن و اصلا کارایی دارن؟ مدل هاش چیه و قیمتاش چنده
شما میتونید خیلی راحت با سرچ کردن تصفیه آب آبینه وارد سایت ما بشید. یا اینکه از طریق لینک های زیر انواع دستگاه های مارو ببینید و باهامون تماس بگیرید تا کاااامل و جااامع بهتون توضیح بدیم که اصلا داستان از چه قراره :) و چ دستگاه برای خونه شما مناسبه. پس با ما همراه باشید.
https://abineco.ir/

ویرایش بوسیله کاربر 1399/12/05 02:00:12 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.425 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت